مراسم کلنگ زنی مجموعه استخر سرپوشیده کارکنان فولاد صنعت بناب برگزار شد+تصاویر
مراسم کلنگ زنی مجموعه استخر سرپوشیده کارکنان فولاد صنعت بناب برگزار شد+تصاویر
مراسم کلنگ زنی مجموعه استخر سرپوشیده کارکنان فولاد صنعت بناب با حضور مدیرعامل بانک گردشگری و مسئولان شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ظهر امروز مراسم کلنگ زنی مجموعه استخر سرپوشیده کارکنان فولاد صنعت بناب با حضور مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری، امام جمعه بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل بانک گردشگری در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه این مجموعه مالی در توسعه کشور در کنار مقامات دولتی کشور قرار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بانک گردشگری خود را در توسعه و آبادانی کشور شریک می داند و در همین راستا اقدامات بسیار مثبتی انجام داده است.

وی افزود: مجموعه گروه مالی گردشگری در ساخت پروژه های بسیار متعدد علی الخصوص مدرسه و سایر اماکن تفریحی در سطح کشور مشارکت بسیار بالای داشته است و امروز نیز شاهد کلنگ‌زنی یکی دیگر از پروژه های این گروه مالی در شهر صنعتی بناب هستیم.

گفتنی است: این مجموعه در زمینی به مساحت ۸۱۰۰ مترمربع و با زیربنای بالغ بر ۵۵۰۰ متر مربع توسط بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی وابسته به گروه مالی گردشگری در مدت زمان حداکثر ۱۸ ماه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است این پروژه برای اولین بار با طراحی و نظارت مهندسین خاک نقش ایرانیان تنها شرکت مهندسی مشاور بومی شهرستان بناب در ساحل صوفی چای و جنب مسجد راه کربلا ساخت خواهد شد.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/امید مردم خواه