مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: ۹ دی نقطه عطف حمایت مردم از انقلاب اسلامی است
مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: ۹ دی نقطه عطف حمایت مردم از انقلاب اسلامی است
صبح امروز با حضور مردم، سردار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور و مسئولان شهرستان مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، همزمان با ۹ دی مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت و فرارسیدن سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا و مسئولان شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهرستان بناب در مصلای اعظم برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه (س) اظهار داشت: ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی روزی مهم و ارزشمند به حساب می آید چرا که مردم سراسر کشور همدل و همزبان از انقلاب و نظام اسلامی خود دفاع و دشمنان اسلام و کشور را ناامید کردند.

سرهنگ یحی حیدری با تأکید بر اینکه با وجود همه مشکلات مردم حامی اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: : مسئولان می‌بایست قدر تک به تک این مردم ارزشمند را بدانند و برای حل مشکلات کشور جهادی تلاش کرده و از کوچکترین فرصتی غفلت نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه ۹ دی ۸۸ روز ناامید شدن دشمنان در دخالت در امورات داخلی این کشور بود، گفت :دشمنان امیدوار بودند تا در فتنه ۸۸ زمینه سازی براندازی انقلاب را به وجود بیاورند اما با سد بزرگ مردم و حمایت آنها مواجه و از کرده خود پشیمان شدند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی در چهل و دو سال اخیر با وجود همه مشکلات و تحریم ها اهداف خود را پیش برده و قطعاً در ادامه نیز با حمایت مردم و تلاش مضاعف مسئولان اهداف اصلی محقق خواهند شد.

گزارش تصاویر:

انتهای پیام / داود زیبائی