مراسم گرامیداشت دهه بصیرت  و ۹ دی در بناب برگزار شد+تصاویر/  حجت الاسلام ولایی: نقشه های شوم و پیچیده دشمنان طی سالیان اخیر با بصیرت مردم خنثی شده است/ بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا خود موافق تحریم ها علیه ملت ایران است
مراسم گرامیداشت دهه بصیرت  و ۹ دی در بناب برگزار شد+تصاویر/  حجت الاسلام ولایی: نقشه های شوم و پیچیده دشمنان طی سالیان اخیر با بصیرت مردم خنثی شده است/ بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا خود موافق تحریم ها علیه ملت ایران است
مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و ۹ دی با حضور نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمال غرب کشور و مسئولان شهرستان یا رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز محوطه سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و ۹ دی در در جمع مسئولان و بسیجیان شهرستان حفظ و گرامیداشت این ایام را مهم عنوان کرد و گفت در چنین روزهایی بود که دشمنان قاطعانه متوجه شدند با هیچ نقشه و سلاحی نمی توانند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه شمالغرب سپاه گفت: در فتنه سال ۸۸ دشمنان از میلیاردها دلار و تفکرات صدها دانشمند خود برای اجرای نقشه‌های شوم خود بر علیه این ملت استفاده کردند اما ملت بزرگ ایران با بصیرت نقشه های شوم و پیچیده آنها را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد متاسفانه در ایام فتنه ۸۸ عده‌ای از عوامل خودی که در انقلاب نقش ها و سمت‌های مختلفی را بر عهده داشتند با بی تدبیری زمینه را برای اجرای نقشه‌های شوم دشمنان فراهم می کردند که در کوتاه ترین زمان آنها نیز به اشتباهات خود و نقشه شوم و پیچیده دشمن پی برده و به جمع مردم انقلابی کشور بازگشتند.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا، اسرائیل و سایر دشمنان انقلاب با اصل و ریشه این فرهنگ اجتماعی، مردمی و اسلامی می باشد گفت: از زمان ظهور انقلاب اسلامی در این کشور دشمنان از هر راه و روشی برای براندازی آن استفاده کردند چرا که از گسترش انقلاب اسلامی در سایر کشورهای جهان هراسان هستند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات اخیر آمریکا جو بایدن رئیس جمهور جدید این کشور منصوب شد اما همه باید بدانند همین شخص موافق اجرای سخت ترین تحریم ها بر علیه همین ملت بوده و خواهد بود و نباید هیچ وقت فریب حرف ها و حیله های این دشمنان قسم خورده را بخوریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه شمالغرب سپاه در پایان با تاکید بر اینکه اکثر مشکلات کشور به دستان خود مردم و مسئولان قابل حل هستند، گفت: کشور ایران باید در تمام عرصه های علمی، فناوری و سایر حوزه ها خود را به شدت قوی کند تا وابسته به کشورهای دیگری نباشد و بتواند انقلاب اسلامی و مردمی خود را حفظ کرده و از سایر مظلومان جهان حمایت کند.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش / داود زیبائی