مراسم گرامیداشت سالروز شهادت مهدی باکری و شهدای عملیات بدر در شهرستان بناب برگزار شد+تصاویر
مراسم گرامیداشت سالروز شهادت مهدی باکری و شهدای عملیات بدر در شهرستان بناب برگزار شد+تصاویر
شامگاه دوشنبه با حضور جمع کثیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج مهدی باکری و شهدای بنابی در عملیات بدر در مسجد النبی کوی شهرداری بناب برگزار شد.

به گزارش صدای بناب، سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری در آیین این مراسم معنوی، با اشاره به رشادتها و جانفشانی های شهداء و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: خون شهدا و ایثارگریهای رزمندگان باعث شده است دشمن هنوز هم ترس در وجودشان باشد و امروز با قدرت تمام در جنگ ترکیبی که بر علیه کشورمان تحمیل کرده اند دشمن را در جای خود نشانده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب، موفقیت‌های امروزه را ناشی از فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: با استعانت از این فرهنگ در جنگ نرم نیز بر دشمن غلبه خواهیم کرد و بینی تمام مستکبرین عالم را بر زمین می مالیم.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، تاکید کرد: دشمن در با اشتباه محاسباتی خود در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود اما با شکست بزرگی مواجه شد چرا که مبانی انقلاب ما ریشه در اسلام، معنویت بر پایه اعتقاد دینی مردم نهادینه شده است.

سرهنگ پاسدار اسفندیاری با بیان اینکه در هیچ دوره ای از انقلاب دشمنان ایران به این اندازه متحد در مقابل جمهوری اسلامی نایستاده بودند، گفت: در ۳۰ سال گذشته به برکت نیروهای مسلح ایران، دشمنان جرات نکرده اند فشنگی به سمت جمهوری اسلامی پرتاپ کنند، این اقتدار و عظمت در سایه وجود فرهنگ جهاد و شهادت ملت ایران به دست آمده است.

گفتنی است، در ادامه این برنامه، همرزم شهید باکری، سردار محسن ایران زاد با ارائه خاطراتی زیبا و به یاد ماندنی از شهید باکری و همرزمان خود، یاد و خاطره شهداء را در دلها زنده کرد.

اجرای سرود سلام فرمانده ۲ توسط دهه نودی ها و مداحی از دیگر بخش‌های این برنامه بود که به همت هیئت رزمندگان اسلام و یگان شهید سلیمانی یافته .

گزارش تصویری