مراسم گرامیداشت سوم خرداد در بناب برگزار شد+ تصاویر/ نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور: مدیریت اسلامی عامل اصلی فتح خرمشهر
مراسم گرامیداشت سوم خرداد در بناب برگزار شد+ تصاویر/ نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور: مدیریت اسلامی عامل اصلی فتح خرمشهر
مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی در مصلی اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز با حضور حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین، مسئولان شهرستان بناب و جمعی از اقشار مردم ولایت‌مدار شهرستان بناب مراسم گرامیداشت سوم خرداد “سالروز آزادسازی خرمشهر” در مصلی اعظم این شهرستان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص شهدای عملیات های فتح المبین و بیت المقدس اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر همانند واقعه کربلا بود و جوانان و دلاور مندان این مرز و بوم برای حمایت و زنده نگهداشتن اسلام خرمشهر را آزاد کردند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اهداف ائمه اطهار در حفظ و زنده نگه داشتن دین اسلام گفت: پس از ائمه اطهار امروز وظیفه تمام مسلمانان است که راه این بزرگواران را ادامه داده و از انقلاب اسلامی دفاع کنند همانطور که امام حسین علیه السلام و حضرت علی (ع) جان خود را فدای اسلام کردند.

وی مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایران و برپایی آن را زنده نگه داشتن دین اسلام عنوان کرد و گفت: برپایی این انقلاب توسط فردی مجاهد و طلبه به نام روح الله خمینی انجام شد تا با روحیه خود کشور ما را به قطب جهان اسلام در جهت مبارزه با استکبار تبدیل کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به مشارکت بیش از ۴۰ کشور در جنگ تحمیلی بر علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: صدام ملعون در ابتدا تصور می کرد که سه روزه به پایتخت ایران برسد اما در مقابل مقاومت و مدیریت اسلامی مردم ایران شکست خورد.

وی خاطر نشان کرد: در آن زمان و به ریاست جمهوری فرد غیر اسلامی به نام بنی صدر در ابتدا شکست هایی به وجود آمد و باعث از دست رفتن خرمشهر شد که بعد از آن و با نگاه روشنفکرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با مدیریت اسلامی توانستیم خرمشهر را از چنگال دشمن آزاد کنیم.

حجت اسلام رضایی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب به کشوری ابرقدرت و شکست ناپذیر تبدیل شده است، گفت: امروز شاهد هستیم انقلاب اسلامی خود صادر کننده پیشرفته ترین سلاح های روز دنیا است که هر کدام از این سلاح ها لرزه به تن دشمنان می اندازد.

این مقام کشوری خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده اند که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند شهرهای آنها با خاک یکسان خواهد شد و این بدان معناست که مقام معظم رهبری به ظرفیت‌ها و قدرت داخلی اعتقاد کامل دارند و می دانند که می توانیم اسرائیل را در زمان بسیار کوتاهی با خاک یکسان کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین همت و تلاش مسئولان کشور برای تحقق اهداف اقتصادی و کاهش مشکلات معیشتی مردم را خواستار شد، گفت: با چنین قدرت و روحیه اسلامی از مسئولین انتظار می رود که اجازه ندهند مشکلات ساده اقتصادی باعث نگرانی و ناراحتی عموم مردم شود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰ شهید شهرستان بناب در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: شهرستان بناب همواره دارای مردمی انقلابی و ولایتمدار بوده که در طول ۴۵ سال از شروع انقلاب اسلامی عهد و وفای خود را همواره نشان داده و پای نظام و حکومت اسلامی بوده اند.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی