مراسم گرامیداشت هفته دامپزشکی در بناب برگزار شد+ تصاویر/ رئیس دامپزشکی بناب: تولید سالانه بیش از ۱۵ هزار تن گوشت قرمز در بناب
مراسم گرامیداشت هفته دامپزشکی در بناب برگزار شد+ تصاویر/ رئیس دامپزشکی بناب: تولید سالانه بیش از ۱۵ هزار تن گوشت قرمز در بناب
صبح امروز با حضور نماینده مردم بناب فرماندار و سایر مسئولان شهرستان مراسم گرامیداشت هفته دامپزشکی در دانشگاه پیام نور شهرستان بناب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر مسعود گنج پور در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن هفته دامپزشکی اظهار داشت:پرسنل زحمتکش دامپزشکی بناب با تلاش و نظارت شبانه روزی خود باعث دستاوردهای بسیار خوبی در این حوزه دامداری و سایر حوزه های مربوطه شده اند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب اشاره به تولید سالانه بیش از ۱۵ هزار تن گوشت قرمز در شهرستان گفت: امروز بناب به عنوان قطب تولید گوشت قرمز کشور شناخته می‌شود و این کار قطعا با تلاش دامداران و نظارت و تلاش شبانه‌روزی پرسنل و مدیریت دامپزشکی شهرستان بناب حاصل شده است.

وی افزود خوشبختانه در حال حاضر ۴ کارخانه بزرگ خوراک دام و طیور در شهرستان بناب به همراه کشتارگاه بزرگ صنعتی در حال فعالیت هستند و این باعث شده در کنار تلاش و زحمات پرسنل دامپزشکی امروز بناب به چنین جایگاهی برسد.

رئیس دامپزشکی شهرستان بناب در پایان با اشاره به تولید روزانه بیش از ۶۰ تن شیر در شهرستان بناب اظهار داشت: تمام تلاش و هدف پرسنل دامپزشکی بناب این است که با آموزش ها و به کارگیری روش های نوین ظرفیت تولید شیر را در شهرستان بناب با توجه به استانداردهای روز جهانی افزایش بدهیم.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی