مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در بناب برگزار شد+تصاویر/ نماینده ولی فقیه در سپاه بناب: جنگ نرم دشمنان خطرناک تر از نبرد نظامی است
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در بناب برگزار شد+تصاویر/ نماینده ولی فقیه در سپاه بناب: جنگ نرم دشمنان خطرناک تر از نبرد نظامی است
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم به همت سپاه ناحیه بناب و با حضور حجت الاسلام عبدالله طالبی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب و جمعی از مسئولان محلی و بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام عبدالله طالبی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز کارگر و معلم اظهار داشت: جا دارد از زحمات تمامی کارگران شهرستان بناب و همچنین معلمان پرتلاش و سخت کوش تقدیر و تشکر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در ادامه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی و آمادگی در مقابله با دشمنان گفت: جنگ امروز دشمنان جنگ نرم می باشد و قطعاً از جنگ نظامی و تن به تن سخت تر است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران طی سالیان اخیر از هر راهی در جهت براندازی حکومت اسلامی ایران استفاده کرده اند، گفت: مهمترین وظیفه جوانان و مسئولان کشور این است که در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه باشند و فریب حرفای دروغ آنها را نخورند.

حجت اسلام و المسلمین طالبی در پایان با اشاره به برخی از اقدامات اخیر دشمنان در راستای ایجاد ناامنی و بی نظمی در سراسر کشور گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر راه و روشی استفاده می‌کنند و قطعاً به کسی ترحم نمی کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی