مراسم گرامیداشت و تجلیل از پرستاران شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم گرامیداشت و تجلیل از پرستاران شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز همزمان با هفته پرستاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از پرستاران بیمارستان های شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، همزمان با هفته پرستاری و با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان از پرستاران و کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) و شهدای بناب تجلیل به عمل آمد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک مجدد به مناسبت روز پرستار اظهار داشت: خوشبختانه شاهد فروکش شدن بیماری کشنده کرونا در کشور هستیم، اما پرستاران همچنان به مردم خدمات رسانی می کنند و با سایر بیماری ها همچنان درگیر هستند.

شیخ رضا باقری بنابی با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص حقوق و مزایای پرستاران گفت: طی چند وقت اخیر همیشه به دنبال حق و حقوق پرستاران بوده ایم و قطعا این کار را با کمک سایر مسئولان شهرستان ادامه خواهیم داد تا پرستاران از بابت حقوق و مزایا مشکل نداشته باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به بیماران و جایگاه پرستاران گفت: پرستاران بدانند اگر میلیون ها تومان حقوق گرفته و از لحاظ مادی در این دنیا مشکلی نداشته باشند، می بایست با رفتار و خوشرویی هر چه تمام‌تر با بیماران رفتار و به آنها خدمت رسانی کنند؛ چرا که این خواسته پروردگار، خدا و پیامبران می باشد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم، تودیع و معارفه روسای جدید بیمارستان های امام خمینی (ره) و شهدای بناب نیز برگزار شد و دکتر اصغر باقری به عنوان ریاست جدید بیمارستان امام خمینی (ره) و دکتر سید علی بزاز حقیقت طلب به عنوان ریاست جدید بیمارستان شهدای بناب منصوب شدند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی