مراسم یادواره شهدای مسجد بداق برگزار شد+ تصاویر/ فرمانده سپاه ناحیه بناب: استکبار ستیزی تفاوت میان ایران با سایر کشورهای اسلامی/ شلیک موشک های قاره پیما در رزمایش پیامبر اعظم (ص) پاسخی کوبنده به تهدیدات اسرائیل بود/ بصیرت وجه مشترکت تقارن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سلیمانی
مراسم یادواره شهدای مسجد بداق برگزار شد+ تصاویر/ فرمانده سپاه ناحیه بناب: استکبار ستیزی تفاوت میان ایران با سایر کشورهای اسلامی/ شلیک موشک های قاره پیما در رزمایش پیامبر اعظم (ص) پاسخی کوبنده به تهدیدات اسرائیل بود/ بصیرت وجه مشترکت تقارن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سلیمانی
عصر امروز مراسم یادواره شهدای مسجد بداق همزمان با هفته بصیرت و مقاومت و فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری در ابتدای مراسم گرامیداشت شهدای مسجد بداق با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب اسلامی ایران استکبار تیزی، استقلال و آزادی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورهای اسلامی تفاوت های بسیار زیادی دارد که نمونه بارز آن استکبار ستیزی و عدم تحمل زورگیری است و همین تفاوت را بین ایران و سایر کشور اسلامی به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه دشمنان و قدرت های غربی از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی و متوجه شدن از اهداف انقلاب اسلامی برای براندازی اقدام کردند، گفت: دشمنان از هر راه و روشی و با سرمایه گذاری های کلان سعی در تضعیف انقلاب اسلامی را دادند و برای این کار شبانه روزی تلاش می کنند و قطعاً این آرزوها را دسته‌جمعی به گور خواهند برد.

  وی افزود: در فتنه ۸۸ دشمنان انقلاب اسلامی با بهانه دادن تخلف در انتخابات و با سرمایه‌گذاری کلان در بخش‌های مختلف جریان‌های ضد انقلابی را به راه انداختند و متاسفانه سران فتنه در کشور اهداف شوم دشمنان را قبول کردند.

وی افزود: دشمنان در فتنه ۸۸ رسماً اصل ولایت فقیه، دین و مذهب را نشانه گرفتند و در همین راستا در ماه رمضان روزه خواری را رواج، خیمه های امام حسین علیه السلام را آتش زدند و با باور ها و اعتقاد مردم به مقابله پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه دشمنان اصل قدرت انقلاب اسلامی یعنی حمایت و بصیرت مردم را فراموش کرده بود گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران در حرکتی حماسی و جهانی در روز ۹ دی ۸۸ دشمنان را متعجب و سیلی محکمی بر پیکره آن‌ها زدند و آنان را رسما ناامید کردند.

سرهنگ حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: انقلاب اسلامی ما ثمره خون شهدا است و به راحتی به دست نیامده که دشمنان بتوانند با نقشه ها و حرکات شوم خود به آن خدشه وارد کنند و قطعا دست آنها را قطع خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی قله و نماد بصیرت و مقاومت در انقلاب ایران و کل منطقه بود گفت: این شهید بزرگوار با خون خود دشمنان را مایوس و سرافکنده کرد.

وی افزود: متقارن بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی با شهادت حضرت فاطمه زهرا س نقطه عطفی به نام بصیرت دارد چرا که این دو در زمان حیات خود با بصیرت در مقابل دشمنان اسلام مقاومت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با اشاره به رزمایش بزرگ پیامبری اعظم (ص) گفت: این رزمایش پیرو به تهدیدهای پوچ رژیم اشغالگر قدس انجام شد و حرکت موشک های قاره پیما و حمله نمادین به مرکز هسته‌ای دیمونا در اسرائیل به این رژیم اشغالگر و سایر قدرت های جهانی نشان داد که با ابر قدرت بزرگی به نام ایران روبرو هستند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی