مردم از لوله های فنری یا خرطومی برای وسایل گرمایشی استفاده نکنند/ ضرورت توجه به تغییر نام صاحب امتیار انشعاب گاز هنگام خریر و فروش املاک/پرداخت به موقع قبوض موجب افزایش خدمات گازرسانی خواهد شد
مردم از لوله های فنری یا خرطومی برای وسایل گرمایشی استفاده نکنند/ ضرورت توجه به تغییر نام صاحب امتیار انشعاب گاز هنگام خریر و فروش املاک/پرداخت به موقع قبوض موجب افزایش خدمات گازرسانی خواهد شد
رئیس اداره گاز شهرستان بناب استفاده از لوله های فنری یا همان خرطومی برای استفاده از بخاری و آبگرمکن را غیر استاندارد و خطرناک اعلام کرد.

علیرضا صادقیان صبح امروز در گفتگو با پایگاه خبری صدای بناب،  در تشریح عملکرد ۳ ماهه نخست سال جاری این اداره خدمات رسان اظهار داشت: در این مدت زمان جمعا  ۲۱۷ مورد درخواست شبکه و انشعاب در شهرستان بناب دریافت و بررسی شده است.

وی افزود: در این مدت زمان ۵۴۸۰ متر کل شبکه اجرا شده و همچنین بیش از ۱۵۰۰ متر در سطح شهرستان بناب گازدار  و حدود ۳ هزار و ۹۸۰ متر دیگر نیز با اعتبار ۸ میلیارد ریال در دست اقدام در جهت گاز دار شدن می باشد.

رئیس اداره گاز شهرستان بناب در ادامه در تشریح برخی از دیگر اقدامات در سه ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: ۴۸ مورد علمک جابجا و یک مورد شبکه کاملاً در سطح شهرستان جابجا شده است و در این مدت زمان مجموع ۳۶۰۵ مورد تماس دریافتی با پست امداد اداره گاز انجام شده که به آنها خدمات رسانی کرده ایم

علیرضا صادقیان رعایت تمامی نکات استانداردهای مدنظر در خانه ها و سایر اماکن عمومی همزمان با آغاز فصل سرما و پاییز را خواستار شد و گفت: تابستان روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و قطعاً عده ای زیادی در فصل پاییز  از وسایل گرمایشی استفاده می کنند که می بایست به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

رئیس اداره گاز شهرستان بناب استفاده از دودکش های فنری یا همان خرطومی را خطرناک و غیر استاندارد عنوان کرد و گفت: از عموم مردم انتظار داریم از این مدل لوله های غیر استاندارد استفاده نکرده  و همچنین در در هنگام راه اندازی وسایل گرمایشی از شلنگ های طولانی استفاده نکنند و حداکثر طول شیلنگ گاز ۱/۵ متر باشد.

وی خاطر نشان کرد: عدم استفاده از وسایل مناسب گرمایشی و همچنین عدم رعایت استانداردها در نکات ایمنی میتواند در کمتر از دقیقه حوادث بسیار ناگواری را به وجود بیاورد که انتظار داریم مردم ضمن رعایت نکات ایمنی هر مشکلی را فوراً به اداره گاز اطلاع بدهند.

صادقیان یکی از از مشکلات اخیر در چند وقت اخیر را عدم تغییر سند مالکیت عنوان کرد و گفت: از مردم انتظار داریم هنگام خرید و فروش ملک نسبت به تغییر نام صاحب امتیاز گاز به دفاتر پیشخوان شهرستان و همچنین اداره گاز مراجعه کنند تا در آینده مشکلی برای طرفین به وجود نیاید.

رئیس اداره گاز شهرستان بناب پرداخت به موقع مبلغ گاز را از مردم فهیم شهرستان بناب خواستار شد و گفت: قطعاً پرداخت به موقع به نفع خانواده ها و شرکت گاز خواهد بود تا ما بتوانیم خدمات بسیار بهتری را به خانواده ها بدهیم لذا درخواست داریم خانواده ها پرداخت قبوض را طولانی نکنند.

وی در پایان گفت تمام مردم عزیز شهرستان بناب می توانند هرگونه پیشنهاد انتقاد و همچنین اظهار نظر در خصوص عملکرد همکاران اداره گاز در داخل و خارج از اداره را از طریق شماره تلفن ۳۷۷۶۰۱۰۰ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/ داود زیبائی