مردم بناب قدر زحمات مدیران زحمتکش را می دانند/ ارتباط دانشگاه با صنعت فعلا ضعیف است
مردم بناب قدر زحمات مدیران زحمتکش را می دانند/ ارتباط دانشگاه با صنعت فعلا ضعیف است
فرماندار بناب با بیان اینکه مردم این شهرستان بناب قدر زحمات مدیران تلاشگر را می دانند، گفت: هر پست و سمتی قطعاً یک روز به اتمام خواهد رسید و مدیری موفق خواهد بود برای رضای خدا به مردم خدمت کند.

به گزارش صدای بناب، شهریار فتحی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه سراسری بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر پیری رئیس پیشین دانشگاه بناب و آرزوی موفقیت و بهروزی برای دکتر عباسیان رئیس جدید دانشگاه بناب خاطر نشان کرد: تغییر و تحول در تمامی ساختارهای مدیریتی یک اصل اساسی در راستای ارتقای کیفیت مجموعه ها و استفاده از ظرفیت و پتانسیل تمامی نخبگان بمنظور تزریق فکری نو به سازمان و مجموعه ها می باشد

فرماندار بناب با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی می باشد، گفت: نظام جمهوری اسلامی حاصل و ثمره خون شهدا و این مناصب و پستها در این نظام امانتی الهی میباشند و خوش بحال کسانی که با خدمت به مردم عزیز توشه دنیا و آخرت خود را جمع می کنند.

وی مردم شهرستان بناب را مردمی سخت کوش و قدرشناس و دلسوز دانست و گفت این مردم قدر مسئولینی که خدمت می کنند را به خوبی می دانند.

فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه بناب قطب تولید فولاد و خشکبار در شمالغرب کشور است گفت: میزان تولید در شهرستان بناب در ۹ ماهه اول سال ۱۸۰ هزار تن بود که در صورت وجود ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت، کشاورزی و … این میزان می تواند همچنان افزایش داشته باشد.

وی از رئیس جدید دانشگاه بناب خواست تا باتوجه به پتانسیل های منطقه و شناختی که از آن دارد در راستای ارتقای علمی دانشگاه بناب بکوشد.

انتهای پیام / داود زیبائی