مردم قدردان زحمات آتش نشانان هستند/ پرداخت عوارض شهری از طرف مرد می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند
مردم قدردان زحمات آتش نشانان هستند/ پرداخت عوارض شهری از طرف مرد می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آتش نشانان این شهرستان گفت: تنها راه تجهیز سازمان آتش نشانی و سایر خدمات شهری پرداخت عوارض شهری از سوی شهروندان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی صبح امروز در جمع آتش‌نشانان شهرستان بناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشان اظهار داشت: این سازمان طی سالیان اخیر خدمات بسیار گسترده ای را در این شهرستان انجام داده است و مردم قطعاً قدردانی از زحمات هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تجهیز کردن سازمان آتش نشانی از طریق پرداخت عوارض شهری امکان پذیر خواهد بود گفت: واقعیت این است که دولت بودجه بسیار اندکی را شهرداری و آتش‌نشانی اختصاص می‌دهد و این نهاد خدمات رسانی می تواند تمامی نیاز های مورد نیاز شهر را تامین کند.

وی پرداخت به موقع عوارض شهری را تنها راه افزایش خدمات شهری و به تبع آن آتش نشانی عنوان کرد و گفت: از عموم مردم شریف بناب انتظار داریم عوارض هر چند اندک شهری بناب را به موقع به شهرداری پرداخت کنند تا این سازمان غیردولتی خدمات رسان بتواند از این طریق بودجه مورد نیاز جهت خدمات رسانی گسترده را به دست بیاورد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین را تنها راه حل مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: همانطور که گفتیم اگر مردم به موقع عوارض شهرداری را پرداخت کنند و سازمان شهرداری  در قبال این عوارض خدمات بیشتری را به مردم بدهد قطعاً شاهد پیشرفت عمرانی شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/ داود زیبایی