مردم مراقب باشند چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود/ جذب بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار طی ۳ سال اخیر برای بناب
مردم مراقب باشند چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود/ جذب بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار طی ۳ سال اخیر برای بناب
فرماندار بناب با اشاره به پیش رو بودن جشن چهارشنبه سوری گفت: مردم با رعایت نکات ایمنی مراقب باشند چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: مردم شریف شهرستان بناب همانند سایر هموطنان در سال ۱۴۰۱ با حضور در راهپیمایی های مختلف به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری نشان دادند که قلبا به نظام و انقلاب خود پایبند هستند.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و تلاش مدیران برای حل مشکلات کشور گفت: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی تنها به عشق نظام و انقلاب بوده و الا مردم برای عملکرد ادارات به هیچ عنوان در این راهپیمایی شرکت نمی کردند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی ادارات مکلف به احترام به ارباب رجوع به پیگیری برای حل مشکلات مردم هستند گفت: تمامی روسای و پرسنل ادارات نباید خود را محدود به ساعت اداری کرده و در تمام طول شبانه روز می بایست به فکر خدمت به مردم باشند و از ظرفیت ها استفاده کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به انتخابات سال پیش رود اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ انتخابات مجلس پیش رو می باشد لذا انتظار داریم تمامی پرسنل ادارات از شخص خاصی طرفداری نکرده و از ظرفیت ادارات تنها برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای استفاده کنند.

رضا لعلی در تشریح عملکرد دولت در شهرستان بناب در سال ۱۴۰۱ گفت: طی سه سال اخیر بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان بناب اعتبار جذب شده است و همچنین در سال جاری برای ۲۰ پروژه چیزی بالای هزار میلیارد تومن برای بخش خصوصی و دولتی در بناب اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار بناب ضمن گلایه شدید از عملکرد ضعیف نهادهای نظارتی در نظارت بر بازار شهرستان بناب گفت: متاسفانه نظارت‌ها به اندازه کافی خوب نبوده و انتظار داریم نهادهای نظارتی جهت کنترل و جلوگیری از هرگونه گرانفروشی فعالیت خود را چند برابر کنند.

رضا لعلی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن جشن چهارشنبه سوری در شهرستان بناب گفت از مردم و مسئولان انتظار داریم که مراقب باشند چهارشنبه سوری در شهرستان بناب چهارشنبه سوزی تبدیل نشود و کودکان از مواد محترقه غیر استاندارد استفاده نکنند.

فرماندار بناب قطع آب برق، گاز و تلفن در ایام نوروز کاملا ممنوع اعلام کرد و گفت: نهادهای خدمات رسان به هیچ عنوان اجازه ندارد در ایام نوروز نسبت به قطع آب برق گاز و تلفن شهروندان اقدام کنند که در غیر این صورت با برخورد شدید فرمانداری مواجه خواهند شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان تعامل و همکاری بیشتر اصحاب رسانه با ادارات شهرستان را خواستار شد و گفت: خبرنگاران تلاش کنند که اخبار نادرست درج نشود تا باعث ناامیدی مردم نگردد و همچنین تمامی روسای ادارات موظف هستند پاسخگوی سوالات و مطالبات خبرنگاران بناب باشند.

  • نویسنده : داود زیبائی