مردم  نه یارانه نقدی را می خواهند و نه گرانی و تورم فعلی را/ پرداخت یارانه نقدی ظلم و جفا به مردم است
مردم  نه یارانه نقدی را می خواهند و نه گرانی و تورم فعلی را/ پرداخت یارانه نقدی ظلم و جفا به مردم است
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه نقدی به مردم ظلم و جفا است، گفت: ملت نه یارانه نقدی را و نه این تورم و گرانی حال حاضر را می خواهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان بناب با تاکید بر اینکه مردم در وضعیت فعلی اقتصادی تحت فشار هستند، گفت: قطعا یارانه نقدی ظلم و جفا به مردم محسوب شده و مجلس هیچ گاه به یارانه نقدی رأی نداده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هدفمندسازی یارانه ها و حل مشکلات بین المللی را ضرورتی برای کشور عنوان کرد و گفت: اگر این دو موضوع ذکر شده حل نشود قطعاً با تورم و مشکلات فعلی مواجه خواهیم بود و مسئولان ارشد کشور می بایست حل این دو موضوع را در اولویت کاری قرار دهند.

شیخ رضا باقری بنابی ضمن گلایه شدید از پرداخت ماهانه بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی در کشور گفت: در هیچ جای دنیا این رواج ندارد که دولت یارانه را به صورت نقدی در بین مردم توزیع کند و قطعاً این موضوع خود باعث بروز مشکلاتی مانند تورم برای جامعه خواهد شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر اینکه پرداخت یارانه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان ظلم به مردم است، گفت: دولت بهتر است به جای یارانه نقدی در بخش تولید، صنعت و کشاورزی سرمایه گذاری کرده و یارانه نقدی را به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اختصاص دهد.

وی افزود: قطعاً اکثر مردم نه یارانه نقدی و نه تورم فعلی که در حال حاضر متاسفانه شاهد رشد عجیب آن هستیم را نمی خواهند چرا که به طور مثال یک روغن ۴ کیلویی ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان شده که این جای تاسف دارد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه با این سیاست ها و پرداخت یارانه نقدی نمی توان کشور را اداره و مشکلات را برطرف کرد، گفت: اینکه بنا باشد دولت برای رضایت مندی چند نفر اینگونه برنامه ریزی و اقدام کند قطعاً به جایی نخواهیم رسید.

انتهای پیام/ داود زیبائی