مزار شهدای بناب غباروبی و گلباران شد+ تصاویر/ نماینده ولی فقیه در سپاه بناب: هشت سال دفاع مقدس عامل اصلی قدرتمند شدن ایران/ روحیه جهادی و انقلابی تنها را حل مشکلات کشور
مزار شهدای بناب غباروبی و گلباران شد+ تصاویر/ نماینده ولی فقیه در سپاه بناب: هشت سال دفاع مقدس عامل اصلی قدرتمند شدن ایران/ روحیه جهادی و انقلابی تنها را حل مشکلات کشور
صبح امروز همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس فرماندار بناب، مسئولان شهرستان، نیروی نظامی و انتظامی با حضور بر مزار شهدای بناب ضمن نثار فاتحه با با آرمان های والای شهدا و امام راحل(ره) تجدید عهد و پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام رستم ممی زاده در حاشیه این مراسم ضمن  گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس باعث شد تا تمام جوامع امروز دنیا به این نتیجه برسد که ایران  به یکی از قدرت های بزرگ تبدیل شده است است و می بایست با آن احترام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناببا تاکید بر اینکه ایران پیروز هشت سال دفاع مقدس شد، خاطر نشان کرد: در این 8 سال، تجربیات بسیار زیادی برای این کشور به دست آمد و امروز نیز می بایست در گام دوم انقلاب از این تجربیات استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اوایل انقلاب دشمنان با تمام تجهیزات خود سعی کردند به انقلاب اسلامی از طریق نظامی ضربه وارد کنند اما حالا که به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند از طریق نظامی با ایران روبرو شوند فشارهای اقتصادی را بر این کشور تحمیل کرده‌اند.

حجت الاسلام ممی زاده تحریم های اقتصادی را فرصت مناسبی برای تبدیل شدن به اقتصاد قوی دانست و گفت : مردم و مسئولان می‌بایست از تجربیات ۸ سال دفاع مقدس استفاده کرده و برای استقلال و خودکفایی در تمام حوزه‌های کشور تلاش کنند تا بتوانیم کشوری مستقل و قدرتمند باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب تحمیل فشارهای سیاسی و اقتصادی بر این کشور را ناکارآمد عنوان کرد و گفت:  فشارها و تحریم ها باعث شد امروز ایران به چهارمین قدرت برتر موشکی جهان تبدیل شود و هیچ کشوری از هیچ جای دنیا ذره ای جرأت به تجاوز به خاک این کشور را نداشته باشد.

وی در پایان داشتن روحیه انقلابی و جهادی را تنها راه حل عبور از مشکلات عنوان کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات در مقابل دشمنان تا بدان مسلح ایستادگی کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم و حالا نیز مسئولان می بایست همانند هشت سال دفاع مقدس جهادی در مقابل مشکلات ایستادگی کنیم که قطعاً پیروزی همانند گذشته از آن ایران خواهد بود.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی