مزین شدن بلوار تازه احداث شهر خوشه مهر با عکس و نام شهدای بناب + تصاویر
مزین شدن بلوار تازه احداث شهر خوشه مهر با عکس و نام شهدای بناب + تصاویر
شورا و شهرداری خوشه مهر در اقدامی الگو پذیر و تحسین برانگیز بلوار تازه احداث شده این شهر را با عکس و نام شهر بناب مزین کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شورا و شهرداری شهر خوشه مهر در اقدامی بسیار الگوپذیری و تحسین برانگیز بلوار تازه احداث ورودی این شهر را با عکس و نام شهدای شهرستان بناب مزین کرده است.

 

بارها از طرف مسئولان شهرستان تاکید شده است که یاد و نام شهدا تنها مختص هفته دفاع مقدس نباشد و هرکسی به نوبه خود با هر اقدامی یاد شهدا را زنده نگه دارد، که این اقدام شورا و شهرداری خوشه مهر به نوبه خود بسیار تحسین برانگیز و ستودنی می‌باشد.

 

این اقدام شورا و شهرداری خوشه مهر می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای شهرداری بناب باشد که یاد شهدا را بیش از این گرامی داشته و عکس و نام شهدا را در بلوارها و خیابان‌های اصلی بناب جایگذاری کند.

پر وضوح است که قطعاً این اقدام مورد استقبال مردم مومن و متدین شهرستان بناب قرار خواهد گرفت چراکه ما همه هستی و امنیت خود را مدیون خون شهدا میباشیم،

 

در پایان امیدواریم مسئولان شهرستان با این اقدام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۷۶ شهید شهرستان بناب باعث شوند تا کودکان، نوجوانان، جوانان و نسل های آینده هنگام عبور از خیابان ها به عکس شهدا نگاه کرده و با آنها بیشتر آشنا شوند، متاسفانه امروزه بیش از اینکه کودکان و نوجوانان ما از زندگینامه شهدا چیزی بداند از زندگی بازیگران خارجی مطلع هستند.

 

گزارش تصویری؛

انتهای خبر / محمد مهدی احمدی