مسئولان از سرمایه گذاران در بناب حمایت کامل کنند/ فکر و هدف مسئولان تنها خدمت به مردم باشد
مسئولان از سرمایه گذاران در بناب حمایت کامل کنند/ فکر و هدف مسئولان تنها خدمت به مردم باشد
امام جمعه بناب در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان بناب گفت: بناب دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنعت است که انتظار داریم مسئولان از سرمایه گذارن حمایت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت اسلام باقری بنابی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت روز صنعت برگزار شد، در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان بناب گفت: بناب شهر تلاش، ایمان و همت است و دارای پتانسیل بسیار بالایی در صنعت و تولید دارد که مسئولان باید از این ظرفیت ها استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان بناب بحث سرمایه گذاری در بناب را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: گاها شاهد هستیم برخی سرمایه گذاران که مایل هستند در بناب سرمایه گذاری کنند به دلیل برخی مشکلات به سایر شهرها و استان ها می روند.

وی حمایت همه جانبه مسئولان از سرمایه گذاران را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: انتظار داریم مسئولان تمامی زیر ساختهای سرمایه گذاری در بناب را فراهم کنند تا شاهد خروج سرمایه گذاران از این شهرستان نباشیم.

امام جمعه شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تولیدکنندگان در کمک به نیازمندان و بازسازی مصلی اعظم بناب گفت: در ایام کرونا به وضوح شاهد بودیم این عزیزان لحظه ای ما و  مسئولان را تنها نگذاشتند.

وی در پایان توسعه صنعت و تولید شهرستان بناب در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان را خواستار شد و گفت: مسئولان آبرومندانه قدم بردارند و در برخی کار ها تنگ نظر نباشند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم شریف بناب انجام بدهند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی