مسئولان با تلاش مضاعف در پی حل مشکلات مردم باشند/ بانک ها در اعطای تسهیلات سختگیری نکنند
مسئولان با تلاش مضاعف در پی حل مشکلات مردم باشند/ بانک ها در اعطای تسهیلات سختگیری نکنند
فرماندار با اشاره به مردمی بودن دولت آقای رئیسی گفت: از مسئولان این دولت نیز انتظار می رود برای حل مشکلات مردم لحظه به لحظه در کنار آنها بوده و تمام تلاش خود را انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با محکوم کردن اعمال زشت دشمنان انقلاب گفت: دشمنی آن ها فقط با دولتمردان و مسئولان ایران نیست بلکه هدف اصلی آنان مردم این مرز و بوم است ولی تیر آنان همیشه به سنگ خورده و منبعد نیز موفقیتی نصیبشان نخواهد شد.

فرماندار بناب با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی و همچنین سفر نمایندگان ویژه رئیس جمهور به شهرستان ها به ویژه بناب افزود: مصوباتی در این خصوص به تصویب رسیده است و اعتبارات آن به صورت عادلانه تخصیص یافته اما جذب اعتبارات آن مستلزم پیگیری شدید و جدی و مسئولین ادارات ذیربط است.

وی رویکرد دولت سیزدهم را مردمی بودن عنوان کرد و افزود: دولت مردمی نیازمند مسئولین و مدیران مردمی است، وظیفه مسئولین و مدیران حاضر شدن در بین مردم و از نزدیک شاهد مشکلات آنان بودن است، مسئولین باید ارتباط بی واسطه با مردم داشته باشند .

رضا لعلی با تاکید بر اینکه حکومت ما اسلامی است و عدالت از بناهای این حکومت است، خاطرنشان کرد: مسئولین ما باید عدالت اداری را رعایت کرده و رفتار دوگانه ای با ارباب رجوع نداشته باشند و همگی در یک راستا و با هدف رفع مشکلات دست به دست هم دهند.

فرماندار بناب از اجرای طرح نصب دستگاههای پوز در نانوایی ها خبر داد و گفت: اجرای این طرح از روز جمعه آغاز شده که باید تعداد ۲۲۲ دستگاه نصب گردد که تا به امروز تعداد ۱۸۰ عدد از این دستگاه ها نصب گردیده و مردم می‌توانند با ارائه کارت ، نان مورد نیاز خود را تهیه بنمایند.

لعلی قطع انشعابات اماکن دولتی و مراکز آموزشی را ممنوع اعلام کرد و افزود: ادارات خدمات رسان بدون هماهنگی فرمانداری حق قطع خطوط و انشعابات اماکن دولتی و مراکز آموزشی را ندارند.

فرماندار بناب ضمن گلایه شدید از قوانین سختگیرانه بانکها در اعطای تسهیلات گفت: برخی از قوانین بانک ها برای پرداخت تسهیلات به گونه ای سخت است که خانواده هایی که چند کارمند و بیشتر شرایط را دارند هم گاها نمی توانند از تسهیلات بانک ها استفاده کنند لذا هر چه سریعتر می بایست این قوانین سختگیرانه تسهیل شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات راهداری و شهرداری بناب بابت آسفالت‌ریزی گسترده در سطح این شهرستان گفت: با کمک نماینده بناب مقدار زیاد قیر رایگان برای محورهای اصلی و روستاها جذب شد و برای شهرداری و برای محلات هدف شهری نیز برای دریافت قیر رایگان اقدام شده است که اخیراً شهرداری بناب تضمین های مورد نظر را به شرکت مربوطه ارائه داده و می تواند قیر رایگان را دریافت کند.

انتهای پیام/ داود زیبائی