مسئولان به دنبال خدمت و تکریم ارباب رجوع باشند
مسئولان به دنبال خدمت و تکریم ارباب رجوع باشند
امام جمعه شهرستان بناب گفت: مسئولین می بایست در هر پست و سمتی خالصانه به دنبال خدمت و تکریم مردم باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام محمد باقر و همچنین فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دشمن دوست ندارد که ما استقلال و آزادی داشته باشیم و به دنبال آن است که کشور ما همانند گذشته به دیگران وابسته باشد.

وی افزود: مردم انقلاب اسلامی را انتخاب کردند که در سطح دنیا استقلال و آزادی داشته باشند و مثل گذشته دیگران نتوانند برای ملت ما تصمیم گیری کنند.

امام جمعه شهرستان بناب مهمترین وظیفه مسئولین را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: مسئولین می بایست در هر پست و سمتی خالصانه به دنبال خدمت و تکریم مردم باشند تا نزد خداوند سربلند گردند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور و ملت گفت: برخی از تحریم ها بر مشکلات اقتصادی تاثیر گذار هستند اما این دلیل نمی‌شود که مسئولین اجازه بدهند معیشت مردم سخت شود.

وی در پایان تبیین دستاوردهای انقلاب طی ۴۴ سال اخیر را خواستار شد و گفت: تمامی مردم و نسل های جوان می بایست بدانند که طی ۴۴ سال اخیر در کشور ما چه اتفاقات و پیشرفت هایی به وجود آمده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی