مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب /راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بناب برگزار می‌شود
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب /راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بناب برگزار می‌شود
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری ، گفت : دهه فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی است و مردم همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های این دهه بخصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

عدم روشنگری و بیان صریح از سوی مسئولین و علما باعث شده است تا امروز عده‌ای با جسارت به تطهیر حکومت پهلوی و دفاع از آن در فضای مجازی بپردازند.

دشمن عملیات روانی هوشمندانه‌ای را در دست اجرا دارد و با بزرگ نمایی مشکلات درصدد بهره برداری از شرایط موجود است، درحالی که موفقیت در تأمین واکسن و مهار کرونا توسط نیرو‌های انقلابی یک دستاورد بزرگ بودکه هرگز آن گونه که شایسته بود بدان پرداخته نشد.

وی در پایان افزود:برگزاری ۱۵ یادواره شهدا در سطح روستا‌های شهرستان، ۵۰ جلسه روشنگری، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و ده‌ها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های این ستاد در طول دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام/معصومه افقی