مشکلات امروز جامعه از ناکارآمدی برخی مسئولان است / دولت سابق دانشمندان هسته ای ما را فراری داد/ آمریکا با انقلاب و تفکر اسلامی ما مشکل دارد
مشکلات امروز جامعه از ناکارآمدی برخی مسئولان است / دولت سابق دانشمندان هسته ای ما را فراری داد/ آمریکا با انقلاب و تفکر اسلامی ما مشکل دارد
مسئول سابق نماینده ولی فقیه در قرارگاه شمال غرب کشور در جمع مسئولان و بسیجیان شهرستان بناب گفت: مشکلات امروز جامعه از ناکارآمدی و بی برنامگی برخی مسئولان به وجود آمده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین ولائی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج به عنوان نیروی انسانی بزرگ به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می کند و همین تفکر بسیجی باعث شده امروز کشور ما جزو قدرت دنیا محسوب شود.

مسئول سابق نماینده ولی فقیه در قرارگاه شمال غرب کشور با بیان اینکه دشمنان امروز به هر روشی سعی بر تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی را دارند، گفت: آن ها دوست ندارند به علم روز دنیا یعنی انرژی هسته دسترسی داشته باشیم و سعی می کنند همیشه وابسته آن ها باشیم .

وی افزود: آن ها در همین راستا تحریم های ظالمانه را افزایش دادند، مراکز هسته ای ما را نظارت و بتن ریزی کردند و حتی دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ولائی ناکارآمدی دولت سابق در پیشبرد اهداف هسته ای را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسئولان دولت سابق کاری کردند تا دانشمندان هسته ای ما نا امید و از کشور خارج شوند و دولت سابق نتوانست سرمایه های بزرگ کشور را حفظ کند و این خیانت به این کشور و ملت است.

مسئول سابق نماینده ولی فقیه در قرارگاه شمال غرب کشور با تاکید بر اینکه مشکلات امروز جامعه بر اثر بی برنامه بودن مسئولان قبلی به وجود آمده است، گفت: مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور برجسته شده اند و اگر به توانایی های داخلی توجه می شد و با برنامه کارها پیش می رفت امروز شاهد این مشکلات نبودیم.

حجت الاسلام والمسلمین ولائی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران ریشه بر دین و تفکر ما دارد کفت: متاسفانه عده ای فکر می کنند که آمریکا با ما دشمنی ندارد و با دشمن آن ها هستم در صورتی آنان چشم پیشرفت یک کشور مستقل را ندارند و قصد دارند انقلاب اسلامی را نابود کنند که قطعا این آرزو را به گور خواهند برد.

وی در پایان گفت: آمریکا و دشمنان غربی می گویند که ما حتی بحث موشکی را کنار بگذاریم ولی این را بدانید اگر ما نتوانیم از کشورمان دفاع کنیم و اقتدار نظامی نداشته باشیم کشوری مثل عربستان ثانیه‌ای به به ملت و انقلاب اسلامی رحم  نخواهد کرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی