مشکل آب شرب شهرستان بناب تا ۱۰ شهریور حل خواهد شد/ این حجم از آسفالت ریزی در روستای بناب در ۱۵ سال اخیر بی نظیر بوده است
مشکل آب شرب شهرستان بناب تا ۱۰ شهریور حل خواهد شد/ این حجم از آسفالت ریزی در روستای بناب در ۱۵ سال اخیر بی نظیر بوده است
فرماندار بناب با اشاره به اقدامات بسیار خوب در روستاها و شهر بناب گفت: شهروندان عزیز شهرستان بناب در جریان باشند که کیفیت آب شرب بناب و افت فشار آن تا 10شهریور ماه به طور کامل حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در حاشیه افتتاح ۱۱ پروژه راهداری شهرستان بناب ضمن ابراز رضایت از وضعیت آسفالت ریزی در راه های روستایی و بین مزارع شهرستان بناب گفت: طی ۱۰ سال اخیر و شاید بیشتر، این حجم از آسفالت ریزی در شریان های شهرستان و راههای روستای بناب وجود نداشته است.

فرماندار بناب افزود: با وجود اینکه آسفالت‌ریزی خیابانها و معابر درونی روستا از وظایف راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محسوب نمی‌شود اما شاهد این حجم آسفالت‌ریزی توسط راهداری بناب بودیم چراکه دهیاری ها و شورای روستاها توانایی مالی زیادی برای آسفالت ریزی گسترده نداشتند.

لعلی با اشاره به اقدامات بسیار خوب و موثر در روستاهای شهرستان بناب گفت: خوشبختانه در بحث فاضلاب و آسفالت ریزی روستاهای شهرستان بناب اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در همین راستا جزو شهرستان های برتر استان محسوب می شویم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در خصوص وضعیت آب شرب و کیفیت پایین آن در روستاها و شهر بناب گفت: با پیگیری های مدیر کل امور آب و فاضلاب استان و نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خوشبختانه نتایج خوبی از مباحث حاصل شده است که قول می دهیم تا ۱۰ شهریور مشکل آب شرب بناب حل و کیفیت آن به حد استاندارد و رضایت مندی مردم برسد.

رضا لعلی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات گسترده راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب گفت: این نهاد خدمات رسان امسال با اعتبار بیش از ۵۲ میلیارد تومان پروژه های مختلف آسفالت ریزی و سایر امورات راهسازی را در شهرستان بناب انجام داده است که مایه مباهات و افتخار می باشد.

انتهای پیام/ داود زیبائی