مصوبات شورای ترافیک بناب به درستی عملیاتی نشده اند/ خیابان دانشجو نقطه عطف معضل ترافیکی بناب
مصوبات شورای ترافیک بناب به درستی عملیاتی نشده اند/ خیابان دانشجو نقطه عطف معضل ترافیکی بناب
فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: مصوبات شورای ترافیک بناب به درستی عملیاتی نشده اند که در پی آن شاهدیم خیابان دانشجو به نقطه عطف معضل ترافیکی بناب تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ رحمان عبدی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: خوشبختانه پس از ۳ سال وقفه به دلیل بیماری کرونا مدارس و دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب افزود: در همین راستا نیروی انتظامی شهرستان بناب با تمام ظرفیت و پتانسیل خود تمام تلاش خود را خواهد کرد که ضمن برقراری نظم در تردد دانش آموزان و سرویس‌های مدارس امنیت آنها را نیز به طور کامل برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر موضوع ترافیک شهری یکی از مهمترین دغدغه های مردم شهرستان بناب می باشد، اظهار داشت: متاسفانه حل برخی از مشکلات و پیگیری ها می بایست ماه ها و سالیان گذشته انجام می‌شد تا شاهد این حجم از گلایه مندی در حوزه ترافیکی شهر بناب نباشیم.

وی افزود: شهروندان عزیز شهر بناب در این موضوع که پلیس راهور بناب تمام تمرکز خود را بر نقطه مرکزی شهر گذاشته و نظارت کمتری بر سایر خیابان ها و محلات دارد، گفت: این انتقاد به درستی بوده و بنده به رئیس پلیس راهور بناب دستور داده ام تا بحث ترافیکی و نظارت راهنمایی رانندگی را در سایر نقاط شهر به خصوص خیابان دانشجو مد نظر داشته باشند.

سرهنگ رحمان عبدی با اشاره به عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان بناب در ماه ها و سال های گذشته گفت: اینکه جلسات شورای ترافیک برگزار و مصوبات تأیید می شوند اما در اجرای آنها اقدامی نمی شود جای تاسف است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به افزایش آمار تصادف درون شهری و برون شهری شهرستان گفت: متاسفانه در برخی از نقاط به خصوص کمربندی بعثت حدفاصل میدان امیرکبیر تا میدان بسیج شاهد چندین فقره تصادف در ماه‌های اخیر بوده ایم و قطعاً می بایست در این مسیرها اصلاحات  انجام شود.

وی ضمن گلایه از کمبود امکانات ترافیکی در شهر بناب گفت: با وجود این که شهر بناب به عنوان یکی از شهرهای اقتصادی و برخوردار استان محسوب می‌شود اما در حوزه ترافیک و امکانات از برخی از شهرها به خصوص عجبشیر عقب تر بوده و شاهد هستیم تعداد دوربین های ترافیکی در عجب شیر به مراتب بیشتر در از بناب میباشد و به نوعی می توان گفت بناب دوربین ترافیکی ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان با اشاره به اینکه خیابان دانشجو به یکی از معضلات اصلی ترافیکی شهر بناب تبدیل شده است، گفت: به هر دلیلی ساختمانهای چند مرتبه برای پزشکان در این خیابان احداث شده و آنها فاقد پارکینگ می باشند و همین امر کار را برای تردد و خدمات بسیار سخت کرده است.

انتهای پیام/ داود زیبائی