معدوم سازی بیش از 10 هکتار از مزارع تحت کشت با آب فاضلاب در شهرستان بناب+ تصاویر
معدوم سازی بیش از 10 هکتار از مزارع تحت کشت با آب فاضلاب در شهرستان بناب+ تصاویر
به دستور کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب و با حکم دادستانی بیش از 10 هکتار از اراضی شهرستان بناب که با فاضلاب انسانی کشت می شدند به طور کامل معدوم سازی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز به دستور کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب و با حکم دادستانی شبکه بهداشت و درمان، و با همکاری جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، محیط زیست و شهرداری بناب بیش از 10 هکتار از اراضی تحت کشت با فاضلاب انسانی به صورت کامل معدوم سازی شدند.

در این عملیات که نهادهای مربوطه با همکاری و هماهنگی از پیش مشخص شده حضور داشتند، برخی از اراضی کشاورزی که از قبل تخلفات آنها در رابطه با کشت با فاضلاب انسانی تایید شده بود، با هدف حفظ امنیت غذایی مردم شهرستان بناب به صورت کامل تخریب و محصولات آنها از قبیل گوجه فرنگی، خیار، فلفل و سایر صیفی جات به صورت کامل معدوم سازی شدند.

لازم به ذکر است متاسفانه  در نبود نظارت آب فاضلاب به راحتی از کنار برخی از مزارع شهرستان بناب عبور می کند و همین موضوع باعث می شود برخی از کشاورزان بدون توجه به سلامتی همشهریان خود از این آب های نامتعارف برای آبیاری کشت محصولات خود استفاده کنند.

گزارش تصویری