مناسب سازی ساختمان اداره گاز شهرستان بناب برای تردد راحت تر سالمندان و افراد دارای معلولیت+ تصاویر
مناسب سازی ساختمان اداره گاز شهرستان بناب برای تردد راحت تر سالمندان و افراد دارای معلولیت+ تصاویر
رئیس شرکت گاز شهرستان بناب از مناسب سازی محیط ساختمان اداری این اداره و ایجاد رمپ های استاندارد جهت تردد راحت تر افراد دارای معلولیت، جانبازان و سالمندان خبر داد.

علیرضا صادقیان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در تشریح این خبر گفت: در راستای حمایت از افراد دارای معلولیت، جانبازان و سالمندان شریف شهرستان بناب ساختار ساختمان ادارای شرکت گاز شهرستان بناب را مناسب سازی کردیم تا این افراد با راحتی هر چه تمام تر تردد کنند.

رئیس اداره گاز شهرستان بناب با تاکید بر اینکه رمپ های ایجاد شده در این ساختمان کاملا استاندارد و دارای شیب مناسب هستند، گفت: افراد دارای معلولیت، جانبازان عزیز و سالمندان شهرمان منبعد می توانند راحت تر به اداره گاز مراجعه کنند.

وی افزود: در راستای خدمات دهی بیشتر و همچنین تکریم ارباب رجوع به زودی زنگ خدمت را در این اداره راه اندازی خواهیم کرد که اگر فردی نتوانست وارد ساختمان شود از طریق زنگ تصویری با ما ارتباط بر قرار کند و ما خودمان برای خدمت رسانی نزد مراجعه کننده خواهیم رفت.

رئیس اداره گاز شهرستان بناب در پایان گفت: تمام قسمت های ساختمان اداری را طوری طراحی و مناسب سازی کردیم تا تمام مراجعه کنندگان به راحتی کامل بتوانند برای پیگیری امورات خود به این اداره مراجعه کنند و اگر همشهریان عزیز پیشنهاد و یا انتقادی دارند از طریق شماره تماس ۳۷۷۶۰۱۰۰ به ما اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی