میدان امیرکبیر بناب  یا میدان تره و بار!!/ چرا هیچ نهادی به این موضوع رسیدگی نمی کند!
میدان امیرکبیر بناب  یا میدان تره و بار!!/ چرا هیچ نهادی به این موضوع رسیدگی نمی کند!
میدان امیر کبیر بناب به عنوان یکی از ورودی های مهم شهر بناب در غفلت برخی نهادها با تجمع عجیب میوه فروشان سیار به میدان تره و بار شهرستان بناب تبدیل شده است....!!!!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، تجعع میوه فروشان سیار با خودروهای سنگین در اطراف میدان امیر کبیر شهر بناب به شکلی زیاد شده است که هر فردی هنگام عبور، این میدان مهم ورودی شهر را با میدان تره و بار اشتباه می گیرد.

نحوه پارک کردن خودروهای میوه فروشان و در تبع آن پارک کردن خطرناک خودروهای سورای برای خرید میوه در این نقطه از شهر احتمال بروز تصادف را به شدت زیاد کرده است بطوری که هنگام خروج از خیابان رجایی به طرف این میدان به دلیل تجمع بالای خوردهای میوه فروشان و خریداران دید رانندگان عبوری به شدت کم شده است.

تعداد زیادی از مخاطبین رسانه مردمی صدای بناب با این رسانه تماس گرفته اند و اعلام کرده اند که به دلیل این تجمع بارها در معرض خطر تصادف قرار گرفته اند.

اما باید صادقانه و منطقی فکر کرد که این میدان محل عبور و مرور است و نمی توان آنجا را به میدان تره و بار موقت تبدیل کرد چرا که علاوه بر زشت کرده چهره ورودی شهر صنعتی بناب احتمال بروز تصادف را به شدت بالا می برد.

در پایان امیدواریم تا قبل بروز تصادف تلخی در این نقطه از شهر نهادهای مربوطه بخصوص شهرداری و راهنمایی و رانندگی هر چه زودتر این منطقه را ساماندهی کنند تا گرفتار آن ضرب المثال معروف “نوش دارو بعد مرگ سهراب” نشویم که قطعا پشیمانی و کم کاری هیچ جای توجیهی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ داود زیبائی