ناقضان حقوق زن در غرب مدافع زنان در ایران شده اند
 ناقضان حقوق زن در غرب مدافع زنان در ایران شده اند
امام جمعه موقت بناب گفت: کشورهایی مدافع حقوق زن در ایران هستند که خودشان بزرگترین ظلم را در حق زنان کرده اند.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به اینکه یکی از راه های نفوذ دشمن استفاده از شعارهای عوام پسند است، اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی با شعار بظاهر جذاب و دلنشین زن، زندگی، آزادی می خواهند از حقوق زن دفاع کنند؛ در حالیکه در کشورهای خودشان با نام دفاع از حقوق زن بزرگترین ظلم را در حق زنان کرده اند.

وی افزود: در کشورهای غربی ۶۶ درصد کارگران زنان هستند و ۵۰ درصد مواد غذایی توسط زنان تولید می شود، اما تنها ۱۰ درصد ثروت دنیا حق زنان است.

خطیب جمعه موقت بناب با بیان اینکه کشورهای اروپایی در حالی با وقاحت تمام مدافع حقوق از دست رفته زنان در ایران هستند و ایران را بخاطر نقض حقوق زن محکوم می کنند، تصریح کرد: در کشورهای غربی بخش عمده ای از مالیات شان از راه قاچاق و تجارت زنان موسوم به تجارت ناب تامین می شود، در آمریکا حتی دختران رئیس جمهور امنیت ندارند، در پارلمان اروپا زنان نماینده امنیت ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدی خطاب به مطلب مجله تایم آمریکا که نوشته بود «دخترانی که در ایران برای مطالبه حقوق خود روسری خود را آتش زدند قهرمانان سال ۲۰۲۲ هستند»، گفت: شما این زنان را که به ۱۶ آیه حجاب در قرآن بی اعتنایی کردند قهرمان می نامید، اما ملت فلسطین را که ۷۵ سال است حقوق خودشان را مطالبه می کنند قهرمان نمی نامید و همچنین سردار سلیمانی را که اگر داعش را نابود نمی کرد در اروپا امنیت نداشتید، نه تنها قهرمان معرفی نکردید بلکه ناجوانمردانه ترورش کردید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان بر اینکه سالانه ۲۰ هزار آمریکایی به دین مبین اسلام گرایش پیدا می کنند و تعداد مسلمانان نسبت به ۱۰ سال قبل ۲ برایر شده است، ابراز امیدواری کرد: با وجود این فتنه ها آینده اسلام روشن است.

امام جمعه موقت بناب در بخش دیگری از خطبه ها فتنه ها و آشوب بزرگ و پی در پی را طبق احادیث و روایات از نشانه های آخرالزمان عنوان کرد و گفت: از فتنه ها نباید ترسید که به نفع شماست و مهم سالم ماندن در این فتنه ها و مسیر حق است؛ گرچه تعداد کمی افراد باقی بمانند.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام پنتاگون در حوادث اخیر در ایران ۵۷ هزار نیروی متخصّص جنگ پنهانی وارد جنگ با ایران شده بودند، افزود: از این همه هجمه بر علیه کشور ما معلوم می شود که جمهوری اسلامی چه کار بزرگی انجام داده که این همه افراد و کشورها بر علیه ما همدست شده و به میدان آمده اند و حاضرند هر هزینه ای را متحمل بشوند اما جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدی خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده است اگر شما دین خدا را یاری کنید او نیز شما را یاری خواهد کرد؛ بطوری که در بدو انقلاب اسلامی و همچنین در ۸ سال جنگ تحمیلی که تمام قدرت های جهان بر علیه ما بودند و ما نیز از تجهیزات نظامی قوی برخوردار نبودیم اما با نصرت الهی پیروز شدیم.

امام جمعه موقت بناب در خاتمه خطاب به مسئولان قضایی گفت: امنیت کشور خط قرمز هر کشور است؛ آنهایی که امنیت کشور و مردم را سلب کرده و محاربه می کنند نباید امنیت داشته باشند؛ همانطور که محاربین سیاسی نباید امنیت داشته باشند در کنار آن محاربین اقتصادی هم که نظام معیشتی مردم را به خطر انداخته اند نباید امنیت داشته باشند.

  • نویسنده : داود زیبائی