نامگذاری روز شعر و ادب فارسی نشانگر احترام به قومیت ها است
نامگذاری روز شعر و ادب فارسی نشانگر احترام به قومیت ها است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نامگذاری روز ملی شعر و ادب فارسی به نام شهریار این اقدام را احترام به تمام قومیت های ایرانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب صدقی عصر امروز در همایش روز ملی شعر و ادب فارسی ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه آخر صفر، اظهار داشت: کشور ما کشوری متشکل از قومیت های مختلف است و این امر می تواند وسیله ای برای سواستفاده دشمنان قرار بگیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دشمنان طی سال های اخیر تمام تلاش خود را کرده اند تا با اختلاف افکنی بین قومیت های ایران، به کشور و فرهنگ ما آسیب وارد کنند که خوشبختانه با هوشیاری مردم فهیم کشورمان هیچگاه به اهداف شوم خود نرسیدند.

صدقی با بیان اینکه تمامی اقوام در کشور ما دارای حقوقی یکسان هستند، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم ایران با هر زبان و قومیتی تنها برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری روز شعر و ادب فارسی به نام شاعر بزرگ آذربایجان (شهریار) گفت: همین نامگذاری نشان می دهد که در کشور ما تفاوت بین عقیده ها وجود ندارد و همه قومیت ها در یک جایگاه قرار دارند.

انتهای پیام/ داود زیبائی