نباید اجازه داد ارزش ها به ضد ارزش بدل شوند
نباید اجازه داد ارزش ها به ضد ارزش بدل شوند
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی با تاکید بر ضرورت حضور مدیران و روسای ادارات در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم ترین جلسات در سطح شهرستان می باشد که لازم است مدیران دستگاه ها شخصا در این جلسات حاضر شوند.

 وی از مردم ولایتمدار شهرستان بناب که با حضور پرشور خود در روز بصیرت و سالروز شهادت شهید سلیمانی به تجدید میثاق با ولایت پرداختند قدردانی بعمل آورده و گفت: مردم بناب همواره ثابت کرده اند که پشتیبان ولایت ، نظام و کشور خود بوده اند

 لعلی ضمن محکوم نمودن اهانت نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری و جایگاه مرجعیت گفت: دشمن ثابت کرده زمانی که از خیابان نتیجه نمی گیرد دست به اهانت به بزرگان دینی می زند وی گفت وظیفه ما است که به دفاع از بزرگان دینی خود بپردازیم.

 مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به نقش حیاتی زن در جامعه خاطر نشان کرد زن ستون خیمه خانواده می باشد ،  گفت: در صورتیکه خانواده متلاشی شود جامعه متلاشی خواهد شد که امروز شاهد هستیم عده‌ای بدنبال تغییر ارزش ها در جامعه هستند.

لعلی حجاب را یک ارزش برشمرد و گفت: زمانی که حجاب جایگاه خود را از دست بدهد بی حجابی به ارزش بدل خواهد شد.

 وی حجاب را یک واجب دینی و شرعی دانست و گفت مساله حجاب را با انجام کار فرهنگی خصوصا در محیط های فرهنگی مثل دانشگاه ها و مدارس و … باید ترویج کرد.

 تعیین حدود و تجمیع آرامستان ها ، ایجاد غسالخانه متمرکز به منظور در دست داشتن آمار دقیقی فوتی ها و رعایت نکات شرعی در تدفین اموات و حل مشکل اشتغال و بیمه غسالان، عدم استفاده از تصاویر بانوان در آرامستان ها و تشکیل کمیته های جشنواره سراسری شعر غدیر از جمله مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی