نبرد نرم جدی ترین عرصه نبرد جبهه حق و باطل
نبرد نرم جدی ترین عرصه نبرد جبهه حق و باطل
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز جدی ترین عرصه نبرد دو جبهه حق و باطل، میدان نبرد نرم است.
به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: باید این عرصه را بهتر از قبل بشناسیم و قدرتمندتر از گذشته در آن عمل کنیم.
وی مسلمان بودن و دین داری جامعه،عشق و ارادت مردم به أهل بیت علیهم السلام ،استقلال خواهی و عزت طلبی و غرور و عزت نفس ملی را جزو منابع قدرت نرم ایران اسلامی برشمرد.
وی با اشاره به سناریوی دشمنان در اتفاقات اخیر تاکید کرد: راه مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم باید ترسیم شود.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و با بیان اینکه سازمان‌ها و مردم برای اهدای کتاب‌ تشویق شوند گفت: کتابخانه‌ و کتاب و کتابخوانی در افزایش سرمایه اجتماعی و مولفه‌های لازم برای ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی نقش بسزایی دارند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه باید دسترسی افراد کتابخوان به کتابخانه‌ها راحت باشد افزود: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و معاونت فرهنگی شهرداری کتابخانه های کوچک باید در محلات مختلف احداث شود.
استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: دشمنان در یک جنگ ترکیبی تمام عیار پای کار آمده اند و انعکاس اخبار کوتاه و بمباران رسانه‌ای ازطرف رسانه‌های بیگانه برای تشویش اذهان عمومی نشانگر اهمیت فرهنگ و رسانه در جنگ ترکیبی است.
رضوی خرم خاطرنشان کرد: در قضایای اخیر دشمنان با ابهام‌افکنی و دروغ‌پردازی در بستر فضای مجازی، تلاش کردند عده ای را فریب بدهد اما مردم ما مثل همیشه از این آزمون هم سربلند بیرون آمدند.
انتهای پیام/
  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی