نرخ جدید کرایه های شهری و روستای بناب به تصویب شورای شهر رسید/  میانگین افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی در خطوط مختلف را داریم/ با رانندگان و صاحبان آژانس‌های تلفنی متخلف برخورد جدی خواهیم کرد/سورا شدن تنها ۲ مسافر برای صندلی عقب همچنان الزامی است
نرخ جدید کرایه های شهری و روستای بناب به تصویب شورای شهر رسید/  میانگین افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی در خطوط مختلف را داریم/ با رانندگان و صاحبان آژانس‌های تلفنی متخلف برخورد جدی خواهیم کرد/سورا شدن تنها ۲ مسافر برای صندلی عقب همچنان الزامی است
رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب از تصویب نرخ کرایه های درون شهری و روستایی شهرستان بناب خبر داد و گفت: طبق این مصوبه از طرف شورای شهر به صورت میانگین ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش کرایه های تاکسی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، کریم صمدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب نرخ کرایه های درون و برون شهری شهرستان بناب گفت: نرخ های جدید با مصوبه شورای اسلامی شهر و نمایندگان تاکسیران ها به تصویب رسید.

سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب از افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی نرخ جدید کرایه های تاکسی خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تورم این تصمیم با هماهنگی شورای اسلامی شهر، نماینده فرمانداری و نمایندگان رانندگان تاکسی گرفته و لازم الاجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی کرایه ها می بایست بر حسب نرخ جدید از مسافران اخذ شود، گفت:  با تمامی رانندگان و صاحبان آژانس ها متخلف که نرخ های جدید را رعایت نکنند برخورد جدی خواهیم داشت و آنها را برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی خواهیم کرد.

صمدزاده نرخ کرایه در بسته درون شهری بنا بر ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه تمامی آژانس های تلفنی موظفند داخل محدوده شهر تنها نرخ مصوب شده را اخذ کنند.

‏ ‏ وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا همچنان ادامه دارد تمامی رانندگان تاکسی موظفند تنها سه مسافر را یعنی دو نفر عقب و یک نفر جلو سوار کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

صمدزاده خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سوار کردن تنها دو مسافر در عقب و یک مسافر در صندلی جلو الزامی است فلذا رانندگان و مسافران خود می بایست ابتدا این موضوع را رعایت کنند و قطعاً سازمان حمل و نقل عمومی با رانندگان متخلف در این حوزه برخورد جدی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی آژانس های تلفنی موظف هستند طبق مقررات هزینه یک کورس را به صورت هفتگی یا ماهانه یا حتی روزانه از رانندگان دریافت کنند گفت: آژانس های تلفنی که خارج از مقررات نسبت به جذب راننده و اخذ دستمزد بیشتر اقدام کنند با آنها برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه اجرای قوانین و پیروی از آنها اولویت اصلی این نهاد خدمات رسان است، اظهار داشت: از عموم همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به صورت کتبی با رئیس سازمان حمل و نقل و یا از طریق شماره تماس ۳۷۷۳۶۹۰۰ به واحد کمیته انضباطی این اداره اطلاع‌رسانی کنند.

 

انتهای پیام/ زیبائی