نصب مانیتور دستگاه سنجش آلودگی هوا در یکی از میادین اصلی شهر طی روزهای آینده
نصب مانیتور دستگاه سنجش آلودگی هوا در یکی از میادین اصلی شهر طی روزهای آینده
فرماندار بناب در اولین خبر خوشحال کننده سال جدید از نصب مانیتور دستگاه سنجش آلودگی هوا طی روزهای آینده در یکی از میادین اصلی شهر بناب خبر داد.

شهریار فتحی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از نصب مانیتور دستگاه سنجش آلودگی هوا در یکی از میادین اصلی شهر خبر داد و گفت: همانطور که مردم شریف بناب می دانند ایستگاه سنجش آلودگی هوا با اندازه گیری ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون حدود دو سال پیش در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

فرماندار بناب از خرید مانیتور نمایش سنجش آلودگی هوا طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: خوشبختانه توانستیم مانیتور مورد نظر ایستگاه سنجش آلودگی و سایر ذرات معلق در هوا را برای نمایش و اطلاع رسانی عموم مردم شریف بناب خریداری کنیم.

 


وی از نصب مانیتور سنجش آلودگی هوا و سایر داده های آلایندگی در یکی از میادین اصلی شهر خبر داد و گفت:مردم شریف بناب طی روزهای آینده در همین ماه (فروردین) می‌توانند شاهد نصب مانیتور سنجش آلودگی هوا و سایر داده های مورد نظر در یکی از میادین اصلی شهر بناب باشند.

فرماندار بناب در پایان گفت: اطلاعات این مانیتور هر چند دقیقه یک بار غلظت ذرات، میزان آلایندگی های مختلف و سایر داده های مورد نیاز را ثبت و به نمایش عموم مردم خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ داود زیبایی