نصب و راه اندازی دستگاه فوق پیشرفته ام آر آی طی روزهای آینده در بناب/ افزایش ۳ برابری تزریق واکسن کرونا در بناب از فردا ۱۴ شهریور
نصب و راه اندازی دستگاه فوق پیشرفته ام آر آی طی روزهای آینده در بناب/ افزایش ۳ برابری تزریق واکسن کرونا در بناب از فردا ۱۴ شهریور
فرماندار بناب در خبری بسیار خوش از نصب و راه اندازی دستگاه ام ار آی فوق پیشرفته به ارزش بیش از 32 میلیارد تومان طی روزهای آینده در بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای بناب، شهریار فتحی عصر  امروز در گفتگو با خبرنگاران از خریداری دستگاه ام آر آی فوق پیشرفته با ارزش بیش از ۳۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این دستگاه ام آر آی که به نوبه خود در جنوب استان بی‌همتا می باشد با همت و پیگیری های نماینده مردم بناب خریداری و طی روزهای آینده در بیمارستان امام خمینی بناب نصب می شود.

وی افزود این دستگاه به روز و کاملا پیشرفته بوده و علاوه بر رفع نیازهای مردم فهیم شهرستان بناب می تواند نیازهای شهرهای همجوار و حتی جنوب استان و استانهای همجوار را نیز تامین کند.

فرماندار بناب از افزایش ظرفیت واکسیناسیون از فردا ۱۴ شهریور خبر داد و گفت: تزریق واکسن کرونا در بناب از هزار دوز از فردا به ۳ هزار دوز افزایش می‌یابد یعنی شاهد افزایش ۳ برابر خواهیم بود که جزو شهرستان‌های محدود در تزریق واکسن کرونا در استان خواهیم بود تا به امید خدا هر چه سریعتربخش بسیار زیادی از مردم شریف شهرستان بناب واکسن کرونا را دریافت کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا برخی از افتتاح ها  و بهره‌برداری پروژه ها  همزمان با هفته دولت انجام نشد گفت: امسال پروژه ها و دستاوردهای بسیار زیادی برای شهرستان بناب حاصل شده است که می توان از جمله آن به آسفالت ریزی میدان معلم تا میدان پاسداران با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان، خریداری بیش از ۴ کیلومتر لوله فاضلاب برای شهرستان بناب که به زودی نصب می شوند و همچنین توسعه شهرک صنعتی بناب بیش از ۲۰۰ هکتار و همچنین شروع عملیات کمربندی شرقی با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای مرحله اول آن اشاره کرد.

وی افزود: پروژه بزرگ کمربندی شرقی بناب که اخیرا کلنگ زنی آن انجام شده است با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان قطعه آن شروع به کار شده است که بلافاصله قطعه دوم آن که در حال مزایده میباشد، شروع می شود و در کل  یکی از پروژه‌هایی محسوب می‌شود که روند بسیار خوبی را در پیش گرفته است که جا دارد از پیگیری ها و تلاشهای نماینده مردم و سایر مسئولان تشکر کنیم.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه تمامی جلسات و پیگیری‌ها در راستای بهره برداری و همچنین افتتاح پروژه های یاد شده انجام شده است گفت عده‌ای بر این باورند که جلسات بی ثمر می باشد اما اگر به این پروژه ها توجه شود خواهیم دید که پروژه های مانند آسفالت میدان معلم،  کمربندی شرقی، توسعه فاز دوم نیروگاه حرارتی بناب و سایر پروژه ها به تبع پیگیری‌ها و برگزاری چنین جلساتی به انجام رسیده و امروز شاهد شروع آنها می باشیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب  ضمن تقدیر از شروع خوب کار فوق العاده دولت جدید گفت: روزهای آینده همراه نماینده بناب در راستای پیگیری مشکل برق، آب و فاضلاب شهرستان بناب با وزیر جدید نیرو جلسه خواهیم داشت که نشان از عزم جدی دولت جدید برای حل مشکلات می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در بخشی از صحبت‌های خود به موضوع صنعت و کارآفرینی در شهرستان بناب اشاره کرد و گفت خوشبختانه بیش از ۶ هزار نفر در صنایع مختلف شهرستان بناب مشغول به کار است و متاسفانه تعدادی از بیکاران شهرستان بناب افرادی هستند که فارغ التحصیل دانشگاه‌ها بوده و هر شغلی قبول نمی کنند.

فرماندار بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و همت خیرین در حل مشکلات مختلف شهرستان بناب گفت: از خیرین و مردم فهیم شهرستان بناب انتظار داریم در روزهای آینده به خصوص ماه‌های محرم و صفر نذورات خود را در راستای حمایت از بیماران کرونایی به بخش درمان تخصیص دهند که قطعاً موثر تر خواهد بود.

انتهای پیام/ داود زیبائی