نظارت بر بازار تشدید خواهد شد /در بحث نظارت حقوق اصناف و کسبه و خریداران همزمان باید رعایت شود
نظارت بر بازار تشدید خواهد شد /در بحث نظارت حقوق اصناف و کسبه و خریداران همزمان باید رعایت شود
فرماندار بناب در جمع نهادهای نظارتی بر لزوم گسترش نظارت بر بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب رضا لعلی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تهیه و توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و پخش عادلانه آن‌ها از وظایف دولت می باشد و در این راستا اقدامات لازم در ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه نظارت بر بازار ارتباط مستقیمی با مسئله ثبات بازار دارد گفت زمانی که در بازار ثبات وجود داشته باشد، نظارت مفهوم واقعی دارد.

وی به دو موضوع نظارت بر کیفیت محصول و نظارت بر قیمت فروش محصول اشاره کرد و گفت در بحث نظارت بر کیفیت، مقیاس نظارت ها عمدتا ثابت می باشد اما نظارت بر فروش تابع تغییراتی است که در بازار اتفاق می افتد اما این مسئله نباید مجوزی برای گران فروشی باشد.

 

لعلی با تاکید بر ضرورت حفظ حقوق همزمان اصناف و کسبه و خریداران اظهار داشت نظارت بر بازار در ایام عید و ماه مبارک رمضان تشدید خواهد شد و بصورت روزانه و مستمر ، مشترکا با حضور دستگاه های ذی ربط انجام خواهد شد

مقام عالی دولت در شهرستان بناب تاکید کرد: برخورد با متخلفان باید متناسب با جرم آن‌ها باشد وی افزود باید سعی داشته باشیم با انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع تخلف جلوگیری کنیم.

 

  • نویسنده : داود زیبائی