نظام، وظیفه دارد بستر نقد سازنده را فراهم کند/ امروز کسانی ادعای دلسوزی برای مردم را دارند که دارو را تحریم کردند
نظام، وظیفه دارد بستر نقد سازنده را فراهم کند/ امروز کسانی ادعای دلسوزی برای مردم را دارند که دارو را تحریم کردند
نماینده مردم تبریز تاکید کرد: امروز کسانی ادعای دلسوزی برای مردم ما را دارند که سالها با تحریم های فلج کننده،گرانی دارو و مشکلات زیادی را به کشور ما تحمیل کردند لذا حتماً باور نمی کنیم که آنها به دنبال منافع ما هستند.

به گزارش صدای بناب به نقل از آناج، روح الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: ما یک کشور،یک ملت ویک آرمان هستیم و در کنار هم در مقابل متجاوز ایستادیم و با وجود عقاید و ایده های مختلف و سلایق متفاوت زیر یک پرچم زندگی می‌کنیم و مشکلی اگر داریم باید در کنار هم آنرا مطرح کنیم.

وی افزود: یکی از حقوق مردم بر گردن نظام مراقبت از آسایش، امنیت و اموال آحاد جامعه است و لذا نظام وظیفه دارد هم بستر نقدسازنده و بدون آشوب و تخریب  را فراهم کند و هم از امنیت و آسایش  مردم دفاع کند و اجازه ندهد آشوب گران جامعه را تخریب کنند.

وی تاکید کرد: دشمن در میان این اتفاقات به دنبال منافع خود است، قطعاً ما از فوت دختر جوان و سرمایه آینده کشور ناراحت شدیم اما دشمن از این فرصت خوشحال شد چرا که به عنوان بهانه  برای ایجاد آشوب و اختلاف از آن ستفاده کرد، البته حتما موفق نخواهد شد.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  صدای مردم آسیب دیده از مشکلات و گرانی شنیده می شود گفت: حتما در میان این مسائل صدای دشمنان و تجزیه طلبان تحمل نخواهد شد وامروز مطالبه مردم از مجلس و دولت توجه به مشلات اقتصادی است. دشمنان این ملت به دنبال اتحاد با کسانی هستند که در دوران جنگ با صدام متحد شدند و بهترین  جوانان ما را به شهادت رساندند و یا دارو  و نیازهای کودکان معصوم پروانه ای را تحریم کردند و مادران زیادی را داغدار کردند.

وی در پایان تاکید کرد: امروز کسانی ادعای دلسوزی برای مردم ما را دارند که سالها با تحریم های فلج کننده،گرانی دارو، مشکلات زیادی را به کشور ما تحمیل کردند لذا حتماً باور نمی کنیم که آنها به دنبال منافع ماهستند اما در کنار این ها بی شک به نقد و مطالبه احترام خواهیم گذاشت و مطالبه خواهیم کرد تا ساز و کاری جدی برای آن دیده شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج