نقش مهم آموزش و پرورش در آموزش مهارت های زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی
نقش مهم آموزش و پرورش در آموزش مهارت های زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش در آموزش مهارت های زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب بر ضرورت مشارکت دانش آموزان در نظافت و نگهداری از مدارس تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش بناب می بایست چند مدرسه را به صورت پایلوت انتخاب کند و دانش آموزان را به نوعی موظف کند که در کارهای نظافتی و نگهداری از مدارس مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به وضعیت دولت امکان جذب و استخدام افرادی برای نظافت مدارس وجود ندارد و ما نیز باید همانند سایر کشورهای پیشرفته فرهنگ نظافت و مراقبت از مدارس را به دانش آموزان خودمان آموزش بدهیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: انتظار داریم آموزش و پرورش در سطوح مختلف در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی و به دانش آموزان و همچنین خانواده های آنها آموزش و مورد نیاز را ارائه بدهد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ هزار نفر دانش آموز در شهرستان بناب مشغول به تحصیل هستند و به نوعی تمامی خانواده ها و اقشار مختلف با این نهاد آموزشی در ارتباط می باشند و این بهترین فرصت برای آموزش و کمک به کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

نماینده مردم بناب گفت: دانش آموزان می بایست در حوزه های مختلف آموزشهای زندگی و خانواده را ببینند و همین امر قطعاً باعث خواهد شد آنها در آینده و در زندگی خود آمادگی بیشتر نقش خود را ایفا و شاهد کاهش آسیب اجتماعی در جامعه بخصوص بناب باشیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی