نقش مهم و برجسته بناب در ارتقا صنعت استان/ رشد صنعت و اشتغال موجب افزایش امنیت می شود
نقش مهم و برجسته بناب در ارتقا صنعت استان/ رشد صنعت و اشتغال موجب افزایش امنیت می شود
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بناب با اشاره به رشد چشمگیر صنعت استان گفت: شهرستان بناب در توسعه صنعت استان نقش به سزایی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب امین زاده ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران بناب با بیان اینکه آذربایجان شرقی به برکت تلاش شهرستان هایی مانند بناب امروز به یکی از قطب های صنعت به خصوص در حوزه فولاد تبدیل شده است گفت: استان ما امروز جزو سه قطب اصلی فولاد کشور محسوب می شود و در سایر حوزه های صنعتی نیز رشد چشمگیری را داشته ایم.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه رشد صنعت موجب افزایش امنیت می شود گفت: تمام تلاش خور را باید به کار ببندیم تا صنعت و تولید در استان و کشور رونق پیدا کند که قطعا سایر مشکلات در کنار این دو پدیده حل خواهد شد و در کل امنیت کشور بالا خواهد رفت.

وی با اشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در سطح استان گفت: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده اما می بایست با کمک سایر مسئولان استان موانع تولید و سرمایه گذاری برداشته شود.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان توجه ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران به روش های نوین و روشهای به روز در حوزه کاری خود را خواستار شد و گفت: صنعت می بایبست طوری پیش برود که به محیط زیست آسیبی وارد نکند و از روشهای نوین برای کاهش آلایندگی ها استفاده کند.

انتهای پیام/ داوود زیبایی