نقش موثر خبرنگاران در حل مشکلات جامعه و پیگیری مطالبات مردمی
نقش موثر خبرنگاران در حل مشکلات جامعه و پیگیری مطالبات مردمی
مدیر حوزه علمیه شهرستان بناب با اشاره به نقش مهم و موثر خبرنگاران در حل مشکلات جامعه گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با قلم و بیان خود در پیگیری و مطالبات مردمی به خوبی ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، آیت الله شیخ مجید باقری بنابی صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: مصادف شدن عاشورای حسینی با روز خبرنگار بسیار مهم و خرسند است چراکه حضرت زینب (س) توانست اخبار عاشورا را به خوبی به جهانیان برساند تا واقعیت عاشورا و رشادت های یاران دشت کربلا برای همگان آشکار شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان بناب در ادامه با اشاره به جایگاه خطیر و مهم خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران می توانند با اخبار خوب و دقیق خود به حل مشکلات جامعه کمک کرده و یا با خبری نادرست و اشتباه به مشکلات جامعه دامن بزنند.

آیت الله باقری بنابی صداقت در انجام کار را یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: خبرنگار می بایست به دور از هرگونه جناح سیاسی و وابستگی واقعیت جامعه را بیان و در حل مشکلات مردم تلاش کند.

وی افزود: البته خبرنگاران می بایست به مسئولان کشور کمک کنند تا بتوانند مشکلات و مطالبات مردم را بهتر شناخته و به طور کلی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه در پوشش خبری حوزه علمیه بناب گفت: خوشبختانه شهرستان بناب دارای خبرنگارانی فعال در حوزه های مختلف می باشد که برای حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات مردمی تلاش می کنند.

انتهای پیام/ ندا خانی