نماز عید فطر در بناب برگزار شد+ تصاویر / امام جمعه بناب: ضرورت توجه مردم به روزی حلال و حرام/ مسئولان جلوی تورم و گرانی را بگیرند
نماز عید فطر در بناب برگزار شد+ تصاویر / امام جمعه بناب: ضرورت توجه مردم به روزی حلال و حرام/ مسئولان جلوی تورم و گرانی را بگیرند
صبح امروز نماز عید فطر با حضور با شکوه مردم مومن شهرستان بناب در مصلی اعظم این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، مردم مومن و متدین شهرستان بناب پس از یک ماه بندگی در ماه ضیافت الهی نماز عید فطر را با توجه به شرایط بد آب و هوایی در داخل مصلی اعظم شهرستان بناب برپا کردند.

امام جمعه شهرستان بناب در خطبه های بعد از نماز عید فطر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن این عید بزرگ اظهار داشت: ماه بندگی خدا با همه فراز و نشیب ها و سختی های خود به اتمام رسید و خوشا به حال کسانی که توانستند از از برکات این ماه بزرگ بهره مند شوند.

وی افزود: رمضان ماه بندگی و تقرب به سوی خداوند محسوب می‌شود و قطعاً کوچک‌ترین اهدایی خداوند به روزه داران در این ماه مغفرت است.

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم نماز اظهار داشت: هر مسلمان در هر مکان و زمانی می بایست به نماز توجه و بر آن اهمیت زیادی بدهد و قطعاً انجام سایر عبادت و تلاشها بدون نماز پوچ محسوب می شوند.

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه با اشاره به اهمیت کسب روزی حلال و حرام گفت: شهروندان توجه داشته باشند که در کسب روزی حلال و حرام نهایت دقت را داشته باشند و اجازه ندهند مال حرام وارد زندگی آنها شود.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در ادامه با اشاره به وضعیت کم آبی و خشکسالی های اخیر گفت: متاسفانه کم آبی باعث رکود کشاورزی و متضرر شدن صنایع و سایر حوزه ها شده است لذا همه می بایست در حفظ و صرفه‌جویی این مایع حیات نهایت توجه را داشته باشند.

وی ضمن گلایه از وضعیت تورم و گرانی در کشور گفت: متاسفانه شاهد گرانی و تورم ساعتی در جامعه هستیم و انتظار داریم دولت و در راس آن آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشور که فردی مومن و لایق می باشد در مدیریت و مهار این تورم تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بناب در پایان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر و روز معلم گفت: کارگران عامل خودکفایی و شکوفایی اقتصاد کشور هستند و معلمان نیز با تلاش خود جامعه را به سوی اهداف خود پیش برده و پرورش دهنده انسان های مومن و با سواد می باشند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / داود زیبایی