نماهای آجری در بناب موظف به نماکاری زیبا و اصولی هستند/ پایان کار بدون نماکاری صادر نخواهد شد
نماهای آجری در بناب موظف به نماکاری زیبا و اصولی هستند/ پایان کار بدون نماکاری صادر نخواهد شد
شهردار با تاکید بر همکاری مردم و شهرداری در زیباسازی شهر گفت: تمامی نماهای آجری به خصوص در معابر اصلی موظف به نما کاری زیبا با رعایت اصول زیباسازی شهری هستند.

فرید پناهی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به ضرورت رعایت اصول طراحی شهری و استفاده از نمای زیبا و اصولی در بناها و ساختمان های شهری اظهار داشت: تمامی نماهای آجری در شهر بناب موظف هستند با رعایت و اصول طراحی شهری و زیر نظر مهندس ناظر نسبت به نما سازی ساختمان های خود اقدام کنند.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه نماکاری ساختمان های آجری باعث زیباسازی شرکت خواهد شد، گفت: تمامی ساختمان های آجری در خیابانهای اصلی و محورهای مهم شهر در اولویت هستند و باید نماکاری اصولی و ایرانی را انجام بدهند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری بناب در خصوص نماسازی ساختمان های آجری عزم خود را جدی کرده است، گفت: منبعد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بناب به هیچ وجه تعهد انجام نماکاری را قبول نخواهد کرد و تمامی مالکین موظف هستند قبل از صدور پایان کار نسبت به نما کاری کامل و زیبایی بصری ساختمان خود اقدام کنند.

کلیددار شهر بناب افزود: شهرداری بناب در همین راستا از تمامی شهروندان عزیز و گرامی بناب انتظار همکاری در زمینه زیباسازی و رعایت اصول زیباسازی شهر را دارد.

شهردار بناب در پایان با اشاره به اینکه شهرداری بناب طی ماه‌های اخیر با رنگ آمیزی تیرهای برق، جعبه های برق و سایر وسایل عمومی و با مخالفت با چسباندن هرگونه اعلانات در شهر در جهت زیباسازی بناب تلاش کرده است، گفت: قطعاً در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که ساماندهی جلوه های زشت شهری به وقوع خواهد پیوست و شاهد شکوفایی و زیبایی خوبی در معابر و میادین شهر بناب خواهیم بود.

 

 

  • نویسنده : داود زیبائی
  • منبع خبر : مصاحبه اختصاصی