نهضت آسفالت ریزی در روستاهای بناب به مساحت ۸۰ هزار متر مربع
نهضت آسفالت ریزی در روستاهای بناب به مساحت ۸۰ هزار متر مربع
بخشدار مرکزی شهرستان بناب از آسفالت ریزی ۱۴ روستای شهرستان بناب به مساحت بیش از ۸۰ هزار متر مربع در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

میرغفار شریف زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از نهضت آسفالت ریزی در روستاهای شهرستان بناب خبر داد و گفت: در برنامه های آسفالت ریزی روستاهای شهرستان بناب مقرر بود ۲۰ روستای شهرستان بناب با بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی شوند.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد از آسفالت‌ریزی های مدنظر در برنامه سال ۱۴۰۱ محقق شده است، گفت: از ۲۰ روستای مورد نظر ۱۴روستا با بیش از ۸۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی شده اند.

وی افزود: حدود ۲۰ درصد از آسفالت‌ریزی های مد نظر در سال ۱۴۰۱ باقی مانده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل کاری آسفالت ریزی های بیشتری را انجام بدهیم.

شریف زاده با بیان اینکه کل هزینه آسفالت ریزی در سال ۱۴۰۱ چیزی حدود ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: قطعا زیرسازی ها، آبرو کاری ها، جوی سازی ها و بقیه کارهای مقدماتی آسفالت ریزی، مبلغی حدود ۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار خواهد بود.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه قیر مورد نظر آسفالت ریزی روستاهای بناب به صورت مشارکتی با بنیاد مسکن و بخشداری انجام شده است، گفت: این حجم از آسفالت ریزی با پیگیری های مسئولان ارشد شهرستان بناب به خصوص فرماندار بناب انجام شده است که به نوبه خود بی نظیر می باشد.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی