نوسازی ۷۰ تاکسی شهری بناب طی یک سال اخیر/ توزیع بیش از ۳ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی در سال جاری بین رانندگان حمل و نقل شهری بناب/ سوء استفاده برخی از اشخاص از بیمه سوبسید رانندگان حمل و نقل عمومی
نوسازی ۷۰ تاکسی شهری بناب طی یک سال اخیر/ توزیع بیش از ۳ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی در سال جاری بین رانندگان حمل و نقل شهری بناب/ سوء استفاده برخی از اشخاص از بیمه سوبسید رانندگان حمل و نقل عمومی
رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب از نوسازی ۷۰ تاکسی در شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: امیدوارم در آینده نزدیک با اعتبارات دولتی بتوانیم سایر خودروهای حمل و نقل عمومی بناب را نوسازی کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، کریم صمدزاده ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب ضمن تشریح عملکرد این سازمان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۷۰ تاکسی فرسوده با اعتبارات وزارت کشور نوسازی شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب از توزیع ۳ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی و ارزان به همه رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در کنار این اقدام توزیع سبد غذایی بین رانندگان خدمات را نیز ارائه داده ایم.

کریم صمدزاده از راه اندازی تاکسی بیسیم بانوان شهرستان بناب خبر داد و گفت: این کار با هدف ادغام تاکسی تلفنی های بانوان انجام شده و در کنار سایر خدمات بیسیم مانند ۱۳۳ و ۱۸۲۵ به مردم شهرستان خدمت دهی می کند.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب با اشاره به مشکلات رانندگان این حوزه گفت: متاسفانه هزینه نگهداری خودروهای حمل و نقل عمومی بسیار بالا رفته است و اینطور شده است که برخی از رانندگان اتوبوس راضی هستند وسیله نقلیه خود را به صورت اسقاط به فروش برسانند.

وی افزود: متأسفانه امروز ارزش یک اتوبوس حمل و نقل عمومی با یک خودروی سواری مانند پراید برابری می‌کند و این موجب ناامیدی رانندگان حمل و نقل عمومی و انصراف از ادامه فعالیت را افزایش می دهد.

وی با اشاره به مشکلات بیمه برخی از رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب گفت: متاسفانه برخی از افراد که در حوزه حمل و نقل فعال نیستند از بیمه سوبسید رانندگان حمل و نقل به صورت غیرمجاز استفاده می‌کنند که امیدواریم هر چه زودتر حق بیمه به رانندگان حمل و نقل عمومی تخصیص یابد.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب عدم وجود پایانه های مسافربری درون شهری در بناب را یکی از مشکلات مهم در این حوزه عنوان کرد و گفت: متاسفانه باید بگویم تا پایانه های شهری در این شهرستان ایجاد نشود مشکلات رانندگان برجای خود باقی خواهد ماند و آنها از برخی از سرویس ها محروم خواهند ماند.

انتهای پیام/امید مردم خواه