نگاه ویژه دولت آقای رئیسی به موضوع فرهنگ و هنر/  استان آذربایجان شرقی پتانسیل بسیار بالایی در فرهنگ و هنر دارد
نگاه ویژه دولت آقای رئیسی به موضوع فرهنگ و هنر/  استان آذربایجان شرقی پتانسیل بسیار بالایی در فرهنگ و هنر دارد
استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان و شهرستان بناب نشان می‌دهد که این دولت توجه بسیار ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر داشته و قطعاً شاهد رشد آن خواهیم بود.

ا
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عابدین خرم عصر امروز در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب و آوای انتظار ضمن ابراز خرسندی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به خصوص در شهرستان بنابگفت:  حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می دهد که این دولت توجه بسیار ویژه‌ای به گسترش فرهنگ و هنر در سراسر کشور به خصوص در شهرستان ها دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دولت آیت الله رئیسی برنامه‌های بسیار خوبی برای حوزع فرهنگ و هنر دارد، گفت: قطعاً تلاش خواهیم کرد تا حوزه فرهنگ و هنر استان آذربایجان شرقی را به نقطه هدف مشخص شده برسانیم چراکه معتقدیم می بایست در حوزه فرهنگ و هنر توجه بسیار ویژه ای داشته باشیم.

عابدین خرم برگزاری بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب را مایه افتخار استان آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: بناب یکی از شهرستان های برتر استان می باشد که در حوزه هنر و فرهنگ پتانسیل بسیار زیادی داشته و اقدامات بسیار خوبی نیز در این شهرستان انجام می شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطمعناً در حوزه فرهنگ و هنر کاستی‌ها و کمبودها وجود دارد که قطعاً با نگاه ویژه این دولت و تلاش مدیران و مسئولان مربوطه شاهد رشد هرچه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در سراسر استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.

انتهای پیام/ داود زیبائی