نگران شرایط دانش آموزان بنابی پایه دوازدهم هستیم
نگران شرایط دانش آموزان بنابی پایه دوازدهم هستیم
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بناب گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری کلاس حضوری نگران دانش آموزان بنابی پایه دوازدهم برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ناصر صمدی انصار صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی در حال حاضر کلاسهای درس در ۴۵ و یا ۵۰ دقیقه برگزار شده و مدارس اجازه ندارند که دوزنگ را به صورت متوالی ادغام کرده تا شاهد تهیه هوا در کلاس ها باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه از زمان بازگشایی مدارس از ۱۴ فروردین با مشکلاتی مواجه هستیم اظهار داشت: دانش آموزان پس از مدت زمان طولانی به دلیل کرونا از آموزش حضوری دور بودند اما با بازگشایی مدارس انتظار داریم سایر ارگان ها به خصوص نیروی انتظامی و شهرداری نیز در برگزاری آموزش حضوری همیار آموزش و پرورش باشند.

 وی در پایان با اشاره به عدم برگزاری کلاسهای حضوری به دلیل بیماری کرونا طی سال تحصیلی جاری گفت: بیشترین نگرانی ما برای مقطع دوازدهم می باشد چراکه دانش‌آموزان در این مقطع در خردادماه امتحانات نهایی را داده و سپس در تیرماه در جلسه کنکور سراسری حاضر می شوند و قطعاً مانند سایر مقاطع فرصت زیادی برای جبران نخواهند داشت.

انتهای پیام/ داود زیبائی