نیروگاه حرارتی بناب همچنان مازوت می سوزاند / سلامتی مردم برای مسئولان در اولویت باشد..
نیروگاه حرارتی بناب همچنان مازوت می سوزاند / سلامتی مردم برای مسئولان در اولویت باشد..
متاسفانه نیروگاه حرارتی سهند بناب با وجود اعتراضات و اقدامات اخیر همچنان بدون توجه به سلامتی مردم مازوت می سوزاند..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، نیروگاه حرارتی سهند بناب از مهرماه سال جاری کار مازوت سوزی خود را به صورت رسمی شروع کرده است و متاسفانه همچنان از این سوخته آلوده کننده استفاده می کند.

تصاویر زیادی که همشهریان و مخاطبین گرامی پایگاه خبری صدای بناب برای ما ارسال می‌شود که نشان می دهد نیروگاه همچنان به مازوت سوزی خود ادامه می دهد و و توجه ای به سلامتی مردم بناب ندارد.

مسئولان استانی و شهرستان بناب بارها برای این موضوع سوزی تذکر داده و همچنین از پلمپ این نیروگاه ها در سطح استان خبر داده اند اما همچنان شاهد مازوت سوزی‌در سطح شهرستان بناب هستیم.

لازم به ذکر است مردم شهر بناب به اندازه کافی با آلودگی هوا ناشی از شهرک صنعتی و همچنین ترافیک های سنگین خیابان ها دست و پنجه نرم می کنند و حالا بیشتر از ۳ ماه می گذرد که مازوت سوزی این نیروگاه نیز به نگرانی مردم بناب دامن زده است.

این نیروگاه میلیون ها لیتر مازوت را میسوزاند و انواع آلاینده ها را ایجاد و خطرناک ترین نوع آن یعنی دی اکسید گوگرد و ذرات کوچکتر از آن را به صورتی ابری خطرناک بر فراز آسمان بناب پراکنده میکند.

در پایان امیدواریم این‌گونه گزارشات از طرف رسانه مردمی صدای بناب موجب تفکر بیشتر مسئولان شود چراکه سوخت مازوت بسیار خطرناک بوده و سلامت شهروندان عزیز بناب را به خطر خواهد انداخت و قطعاً برای مسئولین نباید هیچ مسئله ای به جز سلامتی مردم در اولویت باشد….

انتهای پیام داود زیبائی