هادی اکبرزاده به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بناب انتخاب شد
هادی اکبرزاده به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بناب انتخاب شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب با حضور فرماندار این شهرستان و مشاورین مدیرعامل و معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش صدای بناب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، در این مراسم فرماندار شهرستان بناب با اشاره به قرارگیری بناب در سه راهی استراتژیک وظیفه امداد رسانی و ارائه خدمات توسط جمعیت هلال احمر در این شهرستان را سنگین تر دانسته و اظهار داشت:لازم است مسئولان استانی جمعیت توجه مضاعفی نسبت به هلال احمر شهرستان بناب داشته باشند.

وی ارائه خدمات قابل توجه امدادی در جاده‌ها، در زمان بروز بلایای طبیعی ، در ایام سفرهای نوروزی، در زمان همه گیری بیماری کرونا و … را از جمله برنامه ها و تلاش های قابل تقدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بناب دانست.

فرماندار بناب با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر سرمایه های ارزشمند اجتماعی این سازمان می باشند، گفت: با وجود نیروهای داوطلب سازماندهی و تقویت نیروی انسانی باید یکی از اهداف اصلی سازمان هلال احمر باشد.

لعلی همچنین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آقای تیزفهم بر استفاده از تجارب و توانمندی های ایشان در سطح شهرستان تاکید کرد.

وی آقای اکبرزاده را جوانی لایق و توانمند دانسته و برای ایشان در اجرای مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

انتهای پیام/داود زیبائی