هرگونه ساخت و ساز در اراضی باغی و کشاورزی به شدت ممنوع است/ جهاد کشاورزی هرگونه بنای غیر مجاز را تخریب خواهد کرد
هرگونه ساخت و ساز در اراضی باغی و کشاورزی به شدت ممنوع است/ جهاد کشاورزی هرگونه بنای غیر مجاز را تخریب خواهد کرد
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هرگونه ساخت و ساز یا تغییر کاربری در اراضی باغی و کشاورزی ممنوع است گفت: این سازمان در راستای حفاظت امنیت غذایی مردم با هرگونه تخلف در این حوزه به شدت برخورد خواهد داشت.

روح الله خیری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغی را غیر قانونی عنوان کرد و گفت: جهاد کشاورزی شهرستان بناب قطعاً در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی با افراد متخلف برخورد خواهد داشت.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه احداث خانه باغ دیوارکشی جاده سازی و سایر ساخت و سازها در تمامی اراضی کشاورزی و باغی کاملا ممنوع و خلاف قانون است اظهار داشت: کاربری اراضی کشوری تنها مختص کشاورزی و باغداری است و کسی اجازه ندارد در اراضی که با کاربری کشاورزی است نسبت به ساخت بنا اقدام کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی شهرستان بناب طبق قانون و با هماهنگی با دادستانی محترم شهرستان بناب با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد خواهد داشت گفت: تیم های نظارتی و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان بناب در ایام نوروز و سایر ایام سال به صورت کاملا هوشیارانه کار خود را انجام می‌دهند و در قطعاً در مواجه با ساخت و سازهای غیر مجاز بناهای ایجاد شده را تخریب و جمع‌آوری خواهند کرد.

 

انتهای \یام/ داود زیبایی