هر کیلو زولبیا و بامیه ۱۰۰ هزار تومان/ شهروندان گرانفروشی را به ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند
هر کیلو زولبیا و بامیه ۱۰۰ هزار تومان/ شهروندان گرانفروشی را به ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هر کیلو زولبیا و بامیه ۱۰۰ هزار تومان است، گفت: شهروندان هر گونه گران‌فروشی و کم‌فروشی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و ۱۲۵ به ما اطلاع رسانی کنند.

حبیب خانبابایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان قیمت هر کیلو زولبیا بامیه را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه شهرستان بناب هر کیلو زولبیا و بامیه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با اشاره به اینکه زولبیا و بامیه دارای درجه یک، دو یا سه نمی باشد، گفت: قیمت تمام شده زولبیا و بامیه در تمام قنادی ها و تولیدی های شهرستان بناب یکصد هزار تومان است.

وی با تاکید بر اینکه فروش هر کیلو زولبیا و بامیه بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی محسوب می‌شود، گفت: نهادهای نظارتی از جمله اداره صمت با هرگونه گران‌فروشی و کم‌فروشی مقابله خواهد کرد.

خانبابایی در پایان گفت: شهروندان میتوانند هرگونه کم فروشی و گرانفروشی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت و یا شماره تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد شود.

  • نویسنده : داود زیبائی