هشت سال دفاع مقدس جنگ فقر و غنا بود/ ایجاد ناامنی به بهانه فوت مهسا امینی نشانگر عقده و کینه دشمنان است
هشت سال دفاع مقدس جنگ فقر و غنا بود/ ایجاد ناامنی به بهانه فوت مهسا امینی نشانگر عقده و کینه دشمنان است
فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: ایجاد ناامنی به بهانه فوت مهسا امینی نشانگر عقده و کینه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای بناب که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، هدف اصلی انقلاب اسلامی را استکبار ستیزی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ایران زمانی رخ داد که ظلم و ستم غرب در جهان غوغا می کرد و انقلاب ما بهانه ای شد تا جنگ را به ما تحمیل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه هدف اصلی از تحمیل جنگ به ایران نابودی انقلاب اسلامی بود، گفت: هشت سال جنگ ایران با عراق (به ظاهر فقط عراق)، جنگ فقر و غنا بود به همین دلیل است که این دفاع از خود را مقدس می دانیم و آن را گرامی میداریم.

وی با بیان اینکه شاه کلید این جنگ مدیریت جهادی بود، گفت: ملت ایران با تکیه بر معنویت توانستند بر دشمن غلبه کنند و پیروز جنگ باشند.

وی با اشاره به اغتشاشات و مسائل حاشیه که در پی درگذشت مهسا امینی پیش آمده است، گفت: منافقان، ضد انقلاب ها و تجزیه طلبانی که طی این سالها نتوانستند به اهداف خود برسند به بهانه فوت مهسا امینی میخواهند ایجاد اختلال کنند و امنیت کشور را به خطر بیاندازند که این نشان دهنده کینه و عقده دشمن است ولی با آگاهی مردم آنان هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/ ندا خانی