هشدار به بی حجابی در داخل خودرو از طریق سامانه ناظر یک
هشدار به بی حجابی در داخل خودرو از طریق سامانه ناظر یک
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب گفت: کسانی که در داخل خودرو حجاب را رعایت نکنند از طریق سامانه ناظر یک با هشدار پیامکی پلیس مواجه می شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب در تشریح عملکرد پلیس در راستای امر به معروف و نهی از منکر  در شهرستان بناب اظهار داشت: سامانه ناظر یک با هدف برخورد با کشف حجاب در داخل خودرو طراحی شده است و کسانی که در داخل خودرو به موضوع حجاب توجه نکنند از طریق سامانه ناظر یک به آنها هشدار داده می شود.

وی افزود: در همین راستا و از طریق سامانه ناظر یک 82 مورد پیام هشدار به این خودروها صادر شده است که 8 مورد از این خودروها عدم تمکین از قوانین توقیف و روانه پارکینگ شدند و به  27 مورد از این خودروها تذکر و از آنها تعهد گرفته شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب افزود: برخورد با افرادی که مزاحم نوامیس مردم می شوند، جمع آوری ماهواره و مشروبات الکلی را از سایر اقدامات پلیس بناب در راستای امر به معروف و نهی از منکر  اعلام کرد.

سرهنگ سهراب شفقی در پایان ضمن تذکر به بانوانی که با دوچرخه در سطح شهر بناب تردد می کنند گفت: برای ورزش بانوان پارک مخصوص در نظر گرفته شده است که آنها می توانند به راحتی در آن جا دوچرخه سواری کنند و این امر برای امنیت خودشان بهتر می باشد.

 

انتهای پیام / رقیه فتحی